| Forfatter |
|
mrw76 Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2005
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 09 Januar 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
jeg har koblet mit Ouverture anlæg til mit Beovision 5, og til fjernsynet har jeg tilsluttet et par BL 8000 som fronthøjtalere. Mit problem er at når jeg hører musik fra anlæg, så aktiveres fjernsynets højtalere ikke, er det ikke muligt. Jeg synes det er lidt ærgerligt ikke at udnytte højtalerene fra fjernsynet.
Håber at i kan hjælpe mig.
/Morten
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Januar 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 09 Januar 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
mrw76 skrev:
Hej,
jeg har koblet mit Ouverture anlæg til mit Beovision 5, og til fjernsynet har jeg tilsluttet et par BL 8000 som fronthøjtalere. Mit problem er at når jeg hører musik fra anlæg, så aktiveres fjernsynets højtalere ikke, er det ikke muligt. Jeg synes det er lidt ærgerligt ikke at udnytte højtalerene fra fjernsynet.
Håber at i kan hjælpe mig.
/Morten |
|
|
Jeg tror bestemt ikke du vil opleve bedre stereo/musik lyd ved at benytte højtalerne i fjernsynet sammen med dine BL8000. Også selvom højtalerne i Beovision 5 er ganske gode af et fjernsyn at være. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det handler vel om hvad mrw76 ønsker, efter omstilling af option, trykker du på Beo4. Speaker, og 1 for kun tv lyd/ 2 for kun front højttaler/ 3 for front + tv lyd/ 4 front + bag højttaler/ 5 for surround hvis du har bag og sub højttaler tilsluttet.
Prøv også at se dig lidt om på nedenstående link.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh. Undskyld Sådan opfattede jeg ikke lige indlæget. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
mrw76 Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2005
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 10 Januar 2006 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
tak for svarene, men hvordan sætter jeg TV'et i option 2 og anlæget i option 0? Jeg kan godt finde ud af at skifte mellem speaker 1, 2 og 3, men jeg synes at når jeg skifter til speaker 3, så skrues der ned for lyden i front højtalerene, kan man ikke undgå det?
/Morten
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 10 Januar 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indstillingen foretages på Beo4 fjernbetjeningen. Anlægene skal stå i stanby.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 10 Januar 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
mrw76 skrev:
Hej,
tak for svarene, men hvordan sætter jeg TV'et i option 2 og anlæget i option 0? Jeg kan godt finde ud af at skifte mellem speaker 1, 2 og 3, men jeg synes at når jeg skifter til speaker 3, så skrues der ned for lyden i front højtalerene, kan man ikke undgå det?
/Morten |
|
|
Højttaleropsættning justeres i dit TV. Brug din manual.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |