| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
torkild:
Jeg havde egentlig også regnet med at købe et aktivt delefilter, også smide det imellem.
Jeg har gode muligheder for at bygge kassen selv. Har en far der er tømrer, og en masse 20mm spånplade ude i laden.
kyhn:
Omkring 2500 for enheder osv. Træ til kasse osv. har jeg selv. BTW
SERIØST fed bar du har fået lavet der, og anlægget er godt nok også
lige til toppen
|