| Sendt: 03 April 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter lange overvejelser har jeg nu - næsten - besluttet mig for at skifte mine velspillende og flotte gulvhøjttalere, System Audio 2070, ud med nogle lidt mindre og lidt mere indretningsvenlige kompakte højttalere.
For de, som ikke kender System Audio 2070, er de den lidt mere kendte model 3070's lillebror. Hvor 3070 kostede omkring 20.000 for et sæt kostede 2070'eren ca. 13.000.
Højttalerne har jeg været meget glad for - især deres evner i mellemtone området. Bassen er ikke den mest magtfulde uden at jeg synes, at den har været decideret mangelfuld.
Jeg søger derfor en kompakt højttaler, som kan lidt af det samme, hvis det er muligt. Sætprisen skal helst ikke være over 10.000 kr.
Jeg har kigget lidt på System Audio's modeller - eks. SA 710 og SA 720 (har også tænkt mig at lytte på dem ved lejlighed) men jeg har ikke rigtigt fundet nogle anmeldelser.
Jeg håber, at der er nogen i dette forum, som kan give mig lidt inspiration til nogle nye (eller brugte) højttalere til erstatning for mine gamle.
|