Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 00:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: ikon 6 - surround reciever står fra? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 11 April 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Jeghar lige købt mig et par dali ikon 6 i dag :)!. Jeg har dog det problem, at når jeg bare skruer lidt op, så siger min gamle(og meget billige sony STR-DE315 surrround reciever "PROTECT"). Jeg har på fornemmelsen, at den simpelthen ikke kan trække dem? Er det den det er galt med, eller er der andre løsninger!?
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente
 
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 11 April 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har bi-wiret som følge..

 

Jeg er ikke sikker på det er gjort rigtigt ? Nogen der lige kan sige "go" for det?

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente
 
Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 11 April 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Prøv lige at lave et singelwire træk.
De to udgange A og B, hvordan hænger de sammen?

__________________
Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton
 
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 11 April 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

hvad mener du med hvordan de hænger sammen? Er det ikke bare højtaler A og B...eller noget .
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente
 
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 11 April 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
Prøv lige at lave et singelwire træk.
De to udgange A og B, hvordan hænger de sammen?

 

Du får lige et kys på kinden!!! l**tet virker nu !

Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes