| Sendt: 13 April 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej på siden..
Ville lige fortælle alle VA fanatiker at jeg har set VA strauss på bud til 29995,- på hificable.dk..
Måske nogen var lige på nippet til at investerer, så var det nok værd at tjekke ud..
Måske førprisen bare er salgstrick, jeg er ikke så meget inde i VA´s priser..
Bare lidt information, ha en god påske..
Anders, __________________ Det vi ikke når idag, skal vi ikke lave om imorgen...
|