Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: VA strauss på bud (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BUELL-RIDER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 December 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 13 April 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Hej på siden..

Ville lige fortælle alle VA fanatiker at jeg har set VA strauss på bud til 29995,- på hificable.dk..

Måske nogen var lige på nippet til at investerer, så var det nok værd at tjekke ud..

Måske førprisen bare er salgstrick, jeg er ikke så meget inde i VA´s priser.. 

Bare lidt information, ha en god påske..

Anders,



__________________
Det vi ikke når idag, skal vi ikke lave om imorgen...
Til top Vis BUELL-RIDER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BUELL-RIDER Besøg BUELL-RIDER's Websted
 
Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1708
Sendt: 13 April 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

....det har de kostet længe - et restparti i bøg vist....

__________________
Med Venlig Hilsen
Til top Vis Knoxville's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knoxville
 
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 13 April 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

samme pris hos TC.
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente
 
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 1580
Sendt: 13 April 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Skulle den ikke stå under bøsse anlæg der er jo i Bøg .

Mine højttalere er i bøg..
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 13 April 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Krog skrev:
janwa skrev:
Skulle den ikke stå under bøsse anlæg der er jo i Bøg .

Mine højttalere er i bøg..

Så er der lagt i ovnen til en girlfight

Anyway, så skal man altid være opmærksom på priserne, både de påbudte førpriser, og nu prisen. Ikke fordi jeg mener at alle sælgere er svindlere, langt fra! Men de skal jo også leve, og det tager nogen mere bogstavligt end andre.

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1288
Sendt: 13 April 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Vel man skal jo være tæt på sin kvindelig side, siger de l lærte, det andet køn kan hvis godt kan lige en blød man .

Så med en højtaler i Bøg skulle den være klaret
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 13 April 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Skulle den ikke stå under bøsse anlæg der er jo i Bøg .

Kommentaren/morsomheden går vel på at en "bøsse" på svenska hedder "bøg"

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1288
Sendt: 13 April 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Nemlig 

Det er værksted humor
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes