| Forfatter |
|
jkk1989 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa jeg har fået tilbudt en QLN Sub12 subwoofer.. men har faktisk ikke rigtig hørt om mærket før.. Så ville høre om der er nogen der kan ligge lidt ord ind for det.. Evt modelen der.. Og gøre mig den tjeneste at se om specifictionerne på den er gode da jeg ikke ved så meget om subwoofere.. http://www.qln.se/index2.php3?page=speaker_sub12&submenu =speakersDen skal køre sammen med mit Dali Concept setup hvor frontene er Concept 8... Mvh Jesper
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 14 April 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig hørt modellen, men selv om den ikke har verdens største forstærker så har den et rimeligt stort kabinet, og burde kunne gi fra sig lidt lyd. Nu har du nogle ret store fronter, og afhængig af hvilken forstærker du har er det ikke 100% sikkert at denne subben vil kunne bidrage med meget
Så min dom vil blive at det afhænger af pris, hvilken forstærker du har, og ikke minst dine egne forventninger __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen den er jo aktiv ikke..? Altså indbygget.. Så det har da ikke noed med min forstærker at gøre?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke direkte nej. Men pr i dag har du 4 8", og har du tilstrekkeligt med forstærkerkraft bagom de er det begrenset hvilken forskel en enkel 12" uden specielt lang slaglængde vil kunne gøre. QLN subben vil nok dog spille en del dybere enn dine højtalere, så noget vil der komme ud af det uanset __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jkk1989 .....
QLNén er bestykket med en Peerlees 12" enhed med 3,2 cm vandring.....
Findes i kirsebær, sort og light rose - og i dens levetid havde den to forskellige kabinetter, et med afrundet kanter og to bas-porte, en med "skarpe" kanter og tre bas-porte.....den første men en lidt slap bas, den sidste med en noget mere stram bas ......fjernbetjening er guld værd, til enhver sub.....
Blev af flere hifi-magasigner kåret som noget af det bedste (til prisen ?) også til musik !!......mener at kunne huske, at den også fantes i en 10" version ?
Selve konstruktionen, forstærker og enhed, er/blev i øvrigt brugt af andre (hifi)mærker.....
Vejl. pris i 2000, 4.290,- kr hos Tapeconnection
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arh bond super information. Jeg skal ud og lytte til den idag så det bliver spændene.. Det er versionen med 12" og Fjernbetjening. Så må vi se om det er noed guf for mig..
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver spændende at høre, men troede du var gået over til de der mini subs? Nu er jeg lidt forvirret  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle.. Ja det var jeg os men fandt ud af det godt kunne rende op.. Og en stor giver nu aligevel det sidste push i lyden syntes jeg
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 15 April 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe så kom du alligevel til fornuft hva  Du var jo ellers helt oppe at ringe over din nye sub, men fik måske alligevel lidt ret i, at den ikke helt kunne levere varen? Men uanset hvad så håber jeg, at du finde det du søger!  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |