Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 18:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Kan mine "suspensions" repareres? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
menno
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 15 April 2006 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg håber at jeg fanger nogen som VIRKELIG ved noget om højtalere ... også hvor de kan laves. Min elskede SD (engelsk) højtalere som jeg købt for 15 år siden for ca. kr. 10.000 fungerede indtil en par uger siden uden problemer. Jeg har faktisk ikke hørt et bedre lyd (der hvor jeg kommer i hvert tilfælde). Nu er mine "suspensions" rundom min basshøjtalere ved at smuldre . Jeg har læst på en amerikansk website at det ikke er en grund til at dumpe sine højtalere. Det er en lille indgreb at få det fikset - "ligesom at skifte olie på sin bil" i følge en site i USA. Jeg har kontaktet lydshoppen.dk i håb om at de havde en adresse hvor mine højtalere kunne laves. De vist de ikke.

Så nu har jeg fundet dette forum ... måske er der nogen her som kan hjælpe mig? Hvis du/I kender til et sted i eller i nærheden af Købanhavn må I gerne skrive her i forummet eller bare ringe mig på 40527095.

Det vil være fantastisk hvis jeg kunne redde mine højtalere!

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 April 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Prøv at kontakte http://www.basrep.dk/

menno
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006
Lokalitet: København
Sendt: 15 April 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Prøv at kontakte http://www.basrep.dk/

Det var sku' fantastisk hurtigt! :)  Det ser ud til at det er langt væk ... TAK !!!

jero
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 April 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

menno skrev:

Hej!

Jeg håber at jeg fanger nogen som VIRKELIG ved noget om højtalere ... også hvor de kan laves. Min elskede SD (engelsk) højtalere som jeg købt for 15 år siden for ca. kr. 10.000 fungerede indtil en par uger siden uden problemer. Jeg har faktisk ikke hørt et bedre lyd (der hvor jeg kommer i hvert tilfælde). Nu er mine "suspensions" rundom min basshøjtalere ved at smuldre . Jeg har læst på en amerikansk website at det ikke er en grund til at dumpe sine højtalere. Det er en lille indgreb at få det fikset - "ligesom at skifte olie på sin bil" i følge en site i USA. Jeg har kontaktet lydshoppen.dk i håb om at de havde en adresse hvor mine højtalere kunne laves. De vist de ikke.

Så nu har jeg fundet dette forum ... måske er der nogen her som kan hjælpe mig? Hvis du/I kender til et sted i eller i nærheden af Købanhavn må I gerne skrive her i forummet eller bare ringe mig på 40527095.

Det vil være fantastisk hvis jeg kunne redde mine højtalere!

Jamen tag du kontakt med teknifi på Frederiksberg allé , det er der de blev solgt oprindeligt.Jeg er sikker på at de kan formidle kontakt/ tage imod ht´erne til rep.

Jeg har selv haft den sidste af Steens kreationer SD1E med bånddiskant og bas/mlt i D´apolitto konfiguration og 4 bagudvendte basser , et særdeles vellydende og gennemført system som alle Steen Døssings konstruktioner (ja han er pære dansk trods han bor i England).

Til top Vis jero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jero

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes