| Sendt: 09 Maj 2006 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun sige at denon pma2000-ae er en rigtig rigtig rigtig lækker forstærker! Min far har sådan en spændt for et sæt b&w 703 - den største gulvmodel i 700-serien, og den spiller virkelig flot. Masser af kraft, saft og muskler..og glem myten med at b&w/denon ikke passer sammen (ihvertfald i den her sammenhæng).
Jeg har selv forgængeren til b&w 705 (de hedder b&w cdm1se) og de spiller rigtig fedt - jeg synes dog at diskanten i den nye 700-serie er klart bedre .
Eftersom at 705 er mindre end 703 så kan pma-1500ae måske levere vareren, men med pma-2000ae får du klart mere overskud og energi plus at du er fremtidssikret, hvis nu du senere skal have en gulvmodel eller mere krævende standerhøjttaler, hvilket b&w 705 også er (dog ikke SUPER krævende).
Mht sub, så kunne du måske overveje SVS - jeg tror det er en virkelig fed sub.. SVS pb10 http://www.lsound.se/index.php?side=info&group=603&s ubgroup=224&id=1392 - men den er selvfølgelig også dyrere end den b&w du har kigget på, men den slår til gengæld også de dyrere b&w subs har jeg hørt fra andre (dvs. læst).
|