Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
Hej alle sammen
Står og skal til at flytte i et hus sammen med kærsten og vi er blevet enige om at vi skal have nogle flotte designhøjtaler(slanke helst søjle højtaler) som skulle kunne spille godt og se knald godt ud i vores nye hjem. Mit gamle lydsystem består af 2 gulvhøjtaler dali 909 og en dali sw15 sub og 2 dali 101 surround receiver marantz sr-7000. mit budget ligger mellem 10.000 - 20.000
Jeg er helt pjattet med beolap 1 og beolap 8000 men de er bare ikke til at komme til for penge. well håber der er nogen som vil hjælpe mig.
Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
XT4... Ikke kun fordi jeg selv har dem, men fordi de faktisk spiller rigtigt, rigtigt godt! De bliver lidt undervurderet herinde fordi de bliver kategoriseret som "design højttalere", den nedladende gruppe, og det er lidt synd.
Prøv at give dem et lyt, HFK har dem stående. Du vil nok blive overrasket over at du kan få den slags lyd ud af højttalere der faktisk er pæne. :)
Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
Jeg er faktisk ikke meget for at indrømme det men den B&W XT4 er faktisk ret fed. Jeg har ellers aldrig før brudt mig om søjle designet, men til mit eget forsvar skal jeg så sige at jeg ikke synes at det helt er "søjle design"
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum