Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 10:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Kef referance 3.2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Hello!

Kende nogen disse speakers,jeg kan ikke finde noget paa nettet (billeder osv) .Nogen der har lagt ore til dem.Eneste jeg ved er de er fra midt/sidst i 90'erne.

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 August 2006 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

Værs'go, link her

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

BJASCH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 August 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

hej winter har haft et sæt 3.2 ref,de er valgt som året højtaler år 2000 i what`s hifi iprisklassen over 1000£. De spiller godt,men mine gik istykker efter en time diskanterne gik,senere viste det sig at der var brugt forkert lim på øvre og nedre mellemtone,men det kostede mig kr. 1500 og en masse besvær da de var købt hos fredgård,selve lyden er fin men der mangler efter min mening lidt tryk i det nederste basområde, til gengæld har de en fremragende perspektiv, flot diskant, og finish og kabinet er helt i topklasse, har sjældent set og mærket så flot arbejde . det sæt jeg havde var det sidste i danmark, men de kan muligvis fåes i tyskland, jeg så for ca et år siden at 3.2 og 4.2 var på tilbud i forskellige tyske hifiblade, med en god besparelse, men jeg ville købe 4.2 da den har to 10" istedet for 2 8", men kef højtalere sKAL SPILLES TIL da basophænget er ret stift, jeg har solgt ca 30 kef højtalere privat, og 3.2 er de bedste jeg har hørt og jeg skiftede kun fordi jeg fik mine drømmehøjtalere tilbudt.

kef 3.2 er testet i det tyske blad stereo nr. 7 2000 pris euro 3500

de får 4 stjerner ,75% kort resume: en dronning blandt de betalbare højtalere,helt igennem vellykket, med superb abbildung,må være perspektivet,ausgeglichen,linære,dynamiske und erlesen verarbeitet. den test kan du muligvis downloade fra stereo,det koster muligvis lidt men nogle af de tyske blade har alle deres gamle tests så de kan downloades

Til top Vis BJASCH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BJASCH

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes