Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
Sendt: 27 August 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
Har lige bestilt et sæt. Kommer torsdag.. :)) Har aldrig haft CV før , men min musiksmag har ændret sig markant og nu hører jeg BBking (Blues , rock and roll ) fo fulde gardiner :) Gad vide om min gamle Pioneer M90a kan klare jobbet med sådan et sæt CV S2 ?
Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
Sendt: 30 August 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
Hvis den er i orignal stand, så er den helt sikkert værd at invstere lidt i, har haft lille broderen S1, og det er noget af det bedste de har produceret.
Sendt: 30 August 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
S2 er det også en basrefleks ? Hvis basrefleks , sidder røret så bagved eller foran ? Har vel en del betydning når de skal stå i en lille stue og derfor nødvendigvis kommer til at stå tæt op af bagvæggen. ?
Sendt: 01 September 2006 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
Har fået dem hjem.Hvis nogen ønsker info eller mangler en tegning af delefilteret eller data på CV de gamle ht , data og andet så bare en PM :).Har fået info af CV USA. ( pdf filer ).Kan fortælle de spiller godt , men der skal skiftes potmetre på dem. Tre stk 15 Ohms Pollack sidder der i hver kasse. Superflotte retro kabinetter...:)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum