Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 14:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali Mentor serien (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 30 August 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Har lige fået det nye katalog fra hifiklubben og der er der mere info om serien.

Det er dog kun Mentor 2 og 6 som der er i kataloget indtil videre men det ser faktisk ganske fornuftigt ud, priserne er en del lavere end dem der var oplyst allerførst.

Mentor 2 har samme størrelse og antal af enheder som Helicon 300 og koster 6 k stykket, altså 2 k mindre en Helicon 300.

Mentor 5 er lig Helicon 400 og vil koste 9 k stykket hvilket er 5 k mindre end Helicon 400.

Er stadigvæk ikke specielt vild med den sølvfarvede forplade men med frontstof på tror jeg det kunne være en rigtig flot højttaler.

Umiddelbart tiltaler Mentor 6 mig ret meget men nu har vi heller ikke kunne se Mentor 8 endnu så bliver ret spændende, at se hvor meget den så kommer til at koste ekstra ift Mentor 6. Vil skyde på prisen for Mentor 8 bliver 12k stykket.

Endvidere så er der spørgsmålet med centerhøjttaleren, hvis det bliver en i en ordentlig størrelse så kunne Mentor serien godt være mit næste køb når jeg skulle udskifte.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 30 August 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Det skal så lige siges, at nogen har rettet i de priser som blev publiceret allerførst her på hifi4all under nyheder.

Før var de 7 k og 11 k sykket for henholdsvis Mentor 2 og 6.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes