| Forfatter |
|
McDave Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej... overvejer at købe et sæt af disse...
pt er mine B&W skruet fast til standerne med spånpladeskruer, for at de ikke skal vælte ned, hvis katten eller gæster puffer til dem...
er der en måde jeg kan sikre de nye højtalere uden at udøve vold mod dem med skruer? __________________ Mit Grej
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
McDave skrev:
|
pt er mine B&W skruet fast til standerne med spånpladeskruer, for at de ikke skal vælte ned, hvis katten eller gæster puffer til dem...
er der en måde jeg kan sikre de nye højtalere uden at udøve vold mod dem med skruer?
|
|
|
Skyd katten og bed dine gæster om at opføre sig ordenligt  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det vil være at øve vold mod dem og den fine finish. Alternativt kan du bruge nogle klisterpuder. De kan modstå et puf, men en regulær tiltning af standeren vil de ikke kunne modstå.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=jetz]Nej det vil være at øve vold mod dem og den fine finish. Alternativt kan du bruge nogle klisterpuder. De kan modstå et puf, men en regulær tiltning af standeren vil de ikke kunne modstå. [/QUOTE hejsa, har haft et par Haydn og hol da k.... hvor de spiller. Mine kunne så iøvrigt ikke tåle at datteren i kådhed væltede dem.....Ikke mindst kan faderens hjerte ikke holde til det  Men spiller.... det gør de! Jeg løste iøvrigt mit problem ved at skifte til Vienna baby grand, det er jo en tung stander, hehe........ __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 16 September 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
McDave skrev:
|
er der en måde jeg kan sikre de nye højtalere uden at udøve vold mod dem med skruer?
|
|
|
Hej
I haydn er der lavet gevind huller , så du kan bare bore et hul i dine stander og komme en 6mm bolt i .
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mc 955.. lyder rigtig fedt med gevind hullet.. lige den løsnnig jeg håbede der ville være... __________________ Mit Grej
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
og det med at skrue dem fast fungerer! jeg har et sæt Haydn med Vienna-standere til. I disse er der huller til formålet, og røret kan fyldes med sand. Man skal virkelig ville det, hvis de skal væltes
mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
bryder mig ikke om viennas stander.... kan bedre lide mine egne:-)... jeg laver en træplade i piano sort til at sætte under Haydn. så kan jeg skrue pladen til mine standere.. tror det bliver den flotteste og mindst ødelæggende løsning...
nu skulle der så snart gå lidt penge ind.. så må jeg ud og lede efter det billigste sted... ser umidelbart ud til at være hos JENSEN, kan se de har tilbud til 8000kr inclusiv stander... så må den være lidt billigere uden
men skal først ilge have pengene...
bliver dejligt med lidt opgradering i anlæget.. første skridt på vejen væk fra surrround.
er lidt træt af at jeg købte min NAD T754 er sidste år... __________________ Mit Grej
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil hellere give 1500kr mere, og så selv tilspille dem  __________________ Mit Grej
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 17 September 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
McDave skrev:
vil hellere give 1500kr mere, og så selv tilspille dem |
|
|
hejsa er du blevet et par Haydn rigere??? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
McDave skrev:
|
|
|
|
Hej
I haydn er der lavet gevind huller , så du kan bare bore et hul i dine stander og komme en 6mm bolt i .
|
|
|
Hhmm, gælder det for Haydn Grand med specielle serinumre?...mine har det nemlig ikke....øv. Det vil ellers være en smart ting. 0
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige til oplysning, så har jeg fundet ud af at det med gevindhuller i VA Haydn CG kun gælder nogle modeller, jeg går ud fra at det er de nyeste der har det. Til os andre, tja vi må tænke kreativt eller bytte sættet ud til et nyere.
|
| Til top |
|
| |