Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
Hej evox
De skal indtil videre spille med en mcintosh 275 ved ikke lige hvornår jeg får råd til en forforstærker igen og cd afspilleren er også solgt. Men ihvertfald en mcintosh 275 som effekt.
Har kig på enten els 3 eller muligvis m5´eren tror jeg den hedder kender du til den også ?
Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
Det lyder da ufatteligt billigt til en så dyr forstærker som den dersens McIntosh!
Hvordan er lyden? Noget hen af Snell og AudioNote? Perspektiv? For Epos er jo berømte for at matche enheder, således at delefiltre er næsten unødvendige, eller hva?
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
Aner det ikke.. Bliver et blindkøb.. Men har hørt det skulle kunne være et godt match disse 2 ting sammen så det er jo billigt at prøve også samtidig med at jeg ikke har penge til dyrere højtalere anyway. Men tror ikke du skal regne med noget snell eller audio note lyd fra de små Epos.
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
Køber dem fordi jeg regner med det er en højtaler der er rimelig åben i sin lyd og ikke har nogen fremhævet bund og fordi de er billige og fordi de kun spiller til 60 eller 69 hz og fordi et norsk blad har anbefalet disse sammen med en mcintosh 275 hvis man ville ha super lyd for ikke så mange money. Johnny cash man in black skal bare lyde godt på dem og også alle surf og rock plader jazz og så er jeg tilfreds. bagefter sælger jeg nok det hele igen som jeg plejer. Men hvad siger i der kender els3 har den noget af det jeg regner med eller spiller den lige modsat
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
Er der nogen der kender en subwoofer på størrelse med en 5" eller 6# bas der spiller sådan nogenlunde til en tusse eller halvanden tusse. Og hvad hvis jeg selv skulle lave den hvor finder jeg så sådan et byggesæt. gerne med indbygget forstæker og deling osv
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum