Dette er IKKE en salgsannonce.
Eftersom der er fremkommet en ret så hård kritik af mit projekt, som jeg nu forsøger til salg, vil jeg gerne have lov til at forsvare mig.
Jeg henviser til denne tråd:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45155&K W=al+bundy
Der IKKE tale om at jeg har strippet 2 sæt INFINITY EPSILON, for at bygge en DIY løsning.
Der er tale om at jeg har købt 4 tomme INFINITY EPSILON kabinetter, som jeg tillader mig at kalde exINFINITY EPSILON.
Jeg kender INFINITY EPSILON og SIGMA særdeles godt, og har selv haft flere eksemplarer af dem. Min erfaring med disse fine HT er, at der skal meget store forstærkere til at drive dem, forstærkere der kan afgive mange ampere.
Eftersom der var blevet tilbudt mig disse 4 tomme kabinetter, så jeg muligheden i at bygge 2 sæt monster HT, som var lette at drive og finjustere. Dette var min motivation.
Der er intet tilbage af delefiltre eller originale enheder. Som jeg skriver i min annonce, så bruger jeg Hypex delefiltre/forstærkere til denne opgave. De Hypex gør det rigtig godt.
Resultatet er blevet rigtigt godt, og kan kun anbefale andre at bruge omtalte komponenter og enheder i et DIY-projekt.
Enhederne fra de 4 kabinetter, bliver brugt i et andet sammenhæng, hvor de spiller markant bedre end med de originale delefiltre og opsætning. Læs evt. beretningen fra Viborg supertræf 2006.
http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=1380&zoneid=4
Det er korret, at jeg også har 2 stk Parasound effekttrin til salg, som spiller rigtig godt. Jeg ved ikke hvorfor dette også skal kritiseres og kommenteres på denne måde, desuden står de to Parasound i min biograf. Den ene spiller bunden af mine Klipsch RF7 op og den anden styrer 2 subwoofere. De venter blot på at blive afløst af nyligt indkøbte Hypex enheder. Parasounderne kan lyttes, og man vil ved lytning kanstatere at de intet fejler.
Jeg ved heller ikke hvorfor der skal advares mod at handle med mig, jeg har ingen udestående med nogen. Jeg har købt og solgt meget gennem denne site, og vil også fremover benytte mig af ofte gode tilbud.
Hvis Al Bundy er én som personligt har noget i mod mig, kan vedkomne bare henvende sig personligt, mit mobilnummer er offentligt tilgængeligt. Jeg ved ikke hvem "Al Bundy" er, men eftersom du skilter med 30 år i Hi-Fi branchen, så må du også have opbygget den modenhed der skal til, hvordan man på en pæn og venlig måde byder velkommen til nye og uerfarende "Hi-Fi freaks" som mig.
Desuden ved jeg heller ikke hvad der ligger i denne kommentar; Om manden har "lavet l**t i den" kan man måske diskutere. Jeg mener bestemt ikke jeg har gjort noget forkert, men kom og få et lyt, så kan resultatet svare.
Og til denne; Projektet "
ikke lever op til ens forventninger ..., jo, dette projekt lever lige præcis op til alle mine forventninger, og meget mere til. Hvis du har lyttet til dem, vil du give mig ret. Som jeg skriver, så forsøger jeg et salg, da der er nye projekter der venter.
De bedste Hi-Fi hilsner
Mark Johansen