| Sendt: 09 November 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sad i aftes og hørte det nye album med Evanescence, og pludselig var det som om jeg havde et par helt andet sæt højttalere i min stue. Jeg fik fra det ene sekund til det andet meget mere bund og dynamik i de nedre toner, samtigt med en klar åbenhed nærmeste panorame agtigt (lyd)billede i toppen. Amy Lee's stemme stod krystal klart midt i rummet, mens jeg præcist kunne lokalisere bas og guitaren på en måde som jeg aldrig har kunne før. Jeg var flere gange over for at høre om centeren spillede med, for sådan lød det virkelig ;-) Jeg har indtil nu haft min sub til at spille med i stereo, men det er slet slet ikke nødvendigt nu.
Sys man får utroligt meget for pengene i sådan et sæt Jamo højtalere 
Selv lillemor kom over og sagde, hvorfor lyder det pludseligt så anderledes og nærværende??
Jeg sagde glad til hende, at nu var de endelig spillet til!! Spillet til, sagde hun... du er da ikke rask. Man spiller da ikke en højttalere til!!
Var på nippet til at finde et sæt andre højttalere, da de blev ved med at lyde lidt tamme...
Det er heldigvis ændret nu!!
Lige et hurtigt spørgsmål
Hvor tager jeres subwoofer over?
Og hvis man nu spiller i stereo (Bruger ikke min sub i stereo) Spiller højttaleren så stadig kun ned til den angivet Hz som man har valgt i Crossover funktionen? Eller spiller de helt ned til højttalerens naturlige begrænsning?
Fortsat god dag til jer alle...
|