| Forfatter |
|
DRINAWOLF Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2006 Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 18 November 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ ALLESAMMEN!
JEG HAR LIGE KØBT DUOEN BEAT 200 KONTROL FORST.+ 310.JEG HAR HAFT ARCAM ALPHA 9+9P I GODT 7 ÅR,OG JEG VAR MEGET TILFREDS MED ARCAMS MUSIKALITET. JEG KAN IKKE FORSTÅ EN TING,AT NÅR JEG SPILLER MED DENSEN BEAT DUOEN,JEG ER IKKE IMPONERET MED LYDEN! DEN LYDER LIDT SKARP,IKKE SÅ DETALJERET,OSV.JEG FORVENTEDE MEGET MERE,OG FAKTISK JEG ER SKUFFET!NÅR MAN KIGGER PÅ TEHNISKE DETALJER,DET ER HELT FANTASTISK,MEN JEG FIK ET RESULTAT,SOM ER DÅRLIGERE END DET VAR MED MIN ARCAM ALPHA 9+9P,ALTSÅ LATTERLIGT! ANLÆGET BESTOR AF:ARCAM ALPHA 9 CD MED HDCD,24-BIT DAC,SYSTEM AUDIO SA 1280,NORDOST FLATLINE GOLD HØJT.KABLER 2 SÆT TIL BI-WIRE, BLACK KNIGHT SIGNAL KAB. OG DENSEN BEAT 200+310. UNDERLIGT AT NÅR SYSTEMET SPILLER ET PAR TIMER,OG SKULLE VÆRE VARMT,ALTSÅ EFFEKT FORSTÆRKEREN,MEN CD AFSPILLEREN ER VARMEST! EFF.FORST.ER KUN LIDT LUNT,HVAD ER GALT? ELLER DET ER IKKE NOGET GALT? DENSEN SKRIVER,.AT EN DENSEN FORSTÆRKER KAN VÆRE MEGET VARMT! ELLER DET ER KUN DERFOR,FORDI HØJTALL.ER 4 ohm IMPED.
JEG HÅBER AT NOGEN KAN HJÆLPE MIG,BARE AT FINDE UD AT DET ER NOGET GALT MED DENSEN 200+310,SOM ER GODT 1 ÅR GAMM.ELLER DET ER PROBLEM MED ANDERE KOMPONENTER.
MVH:TARIK S.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 18 November 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Densen kan godt være lidt spidst, jeg tror ikke der er noget galt med det, jeg tror du skal venne dig til lyden, men hørte du det ikke før køb ???
Hvad er anderledes der hvor du hørte det ud over rummet ???
Er det de samme højttalere du hørte det på som du har, SA og Densen er begge lyst i lyden, måske derfor du oplever det er skarpt.
|
| Til top |
|
| |
DRINAWOLF Forum Bruger

|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ ALLE SAMMEN!
JEG ER LIDT I DILEMMA,HVIS FORSTÆRKEREN HAR 2 PAR HØTT. TERMINALER,HVAD ER BEDST:
at bruge 2 par højtt. kabler til bi-wire,eller bruge bi-wire kabler,og benytte kun 1 par terminale på forstærkeren?
jeg håber at nogen kan give mig svar!
mvh:DRINAWOLF
PS:DET HANDLER OM DENSEN 200+320+AUDIOVECTOR MI avantgarde
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
DRINAWOLF skrev:
|
HEJ ALLE SAMMEN!
JEG ER LIDT I DILEMMA,HVIS FORSTÆRKEREN HAR 2 PAR HØTT. TERMINALER,HVAD ER BEDST: at prøve sig frem?
at bruge 2 par højtt. kabler til bi-wire,eller bruge bi-wire kabler,og benytte kun 1 par terminale på forstærkeren?
jeg håber at nogen kan give mig svar!
mvh:DRINAWOLF
PS:DET HANDLER OM DENSEN 200+320+AUDIOVECTOR MI avantgarde
|
|
|
Det kan nemlig være ret forskelligt hvordan det påvirker lyden.
|
| Til top |
|
| |
DRINAWOLF Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ ALLE SAMMEN!
DET HANDLER OM ARCAM FMJ 32 INTEGRERET FORSTÆRKER.
JEG VIL INVESTERE I NY SÆT ARCAM(HAFT ARCAM ALPHA 9+9P BI-AMP DUO I 8 ÅR,OG VAR MEGET TILFREDS)
MEN JEG ER IKKE SIKKER,HVILKE LØSNUNG ER BEDRE? FMJ 32+P35 SOM BI-AMP,ELLER FMJ C31 KONTROL+ P35 EFFEKT? OPGRADERMESSIG KONTROL FORSTÆRKER HAR FORDELE,MEN HVAD HVIS MAN IKKE VIL OPGRADERE?
ALTSÅ HVAD VILLE SKÆ LYDMESSIG MED KUN FMJ C31+P35,I FORHOLD MED FMJ 32+P35 BI-AMP DUO?
JEG SYNES AT VILLE FÅ MERE KONTROL OVER MUSIKKEN,MEN SAMTIDIG VILLE MÅSKE MISTE EFFEKT OG DETALJER,EVENTUELT LIDT LUFT OMKRING TINGENE I LYDBILLEDET.
HVAD SYNES DE OM DET?
MVH:DRINAWOLF
PS:JEG HAR HAFT HELE TIDEN BI-AMP MED INTEGRERET+EFFEKT,DERFOR MANGLER ERFARING OMKRING ANDRE MULIGHEDER.
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
HUSK AT TINGE SKAL SPILLES TIL
Den lyd du har nu, kunne godt lyde som at det ikke er tilspillet, husk at det tager mange timer før at det spiller.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og husk at slå caps lock fra FØR du skriver dit næste indlæg... 
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 15 December 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle stå med stort, det først alså
Hvilken højtaler der det tale om, eller er det næsten altid en god ide at køre b-wire, og fra TERMINALER i forstærker til to TERMINALER i højtalerne
ARCAM er mere musikals end Dansen, som godt kan virker lidt skap i lyde, hvis man kommer til at sætte den til nogle lys klinge højtaler og kabler.
|
| Til top |
|
| |