Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 18:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Stander HT til H/K (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
second
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 11 December 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Davs

Jeg har gået lidt med tanken om at anskaffe mig et par standerhøjtalere.

For et par dage siden så jeg tilfældigvis at Vassago Hifi har et sæt Neat MFS stående. Kender ikke en meter til dem men synes de virker ret interessante. Min næste tanke er så om der overhoved vil komme et fornuftigt resultat ud af at spænde dem foran min H/K AVR 8500?    Eller skal jeg se efter noget helt andet?

Jeg er interesseret i en nogenlunde alsidig ht.

Mit buged ligger på ca 15K plus minus et par tusinde. 

Til top Vis second's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af second

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 13 December 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

God morgen..

jeg er også en glad ejer af en Hk 8500'er. Jeg har for 2 mdr siden købt et sæt Jamo Concert 8, og dernæst de øvrige i concert serien.

De kan helt sikkert anbefales. Jeg havde tidligere en Dali suite 3.5 serie, Så var selv lidt bange for at skulle savne bas. Men det er absolut ikke tilfældet. De "små" concert 8'ere skulle gå ned til 38hz. Hvis du skulle have mulighed for at låne sådanne et sæt hjem. vil jeg klart anbefale dig at give dem en chance. At det er en Jamo højttalere skal man ikke kimse af. Disse er en referencemodel og i desværre en meget overset model.

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

second
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 December 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

God morgen..

jeg er også en glad ejer af en Hk 8500'er. Jeg har for 2 mdr siden købt et sæt Jamo Concert 8, og dernæst de øvrige i concert serien.

De kan helt sikkert anbefales. Jeg havde tidligere en Dali suite 3.5 serie, Så var selv lidt bange for at skulle savne bas. Men det er absolut ikke tilfældet. De "små" concert 8'ere skulle gå ned til 38hz. Hvis du skulle have mulighed for at låne sådanne et sæt hjem. vil jeg klart anbefale dig at give dem en chance. At det er en Jamo højttalere skal man ikke kimse af. Disse er en referencemodel og i desværre en meget overset model.

Mvh Tim

Ok - jeg vil prøve at undersøge det nærmere. Hvordan har de det med forskellige musik genre?

Jeg er i tiden fuld gang med at undersøge alt hvad jeg nu ellers kan finde interessant.

Har også set på System Audio SA2k,  Sonus Faber Solo Concertino Domus og sågar Gamut L3(desværre lidt over budgettet). Ved bare ikke helt hvordan de vil fungere som allround ht`er. Altså både til stereo og som front til surround. 

Til top Vis second's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af second

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes