Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 10:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: hvilke højtaler til Thule 255B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

hej nu har jeg snart været medlem her inde i 1 år, og har med stor begejstring læst og fået råd til køb af udstyr. mit anlæg er blevet opgraderet 3 gange det sidste år, og min kæreste er bange for at jeg er blevet smittet med Hi-Fifili.. men det ved vi alle sammen jo at der ikke er noget der hedder.. jeg har lige invisteret i en Thule surround forstærker 255B, og DVA 120 (cd/dvd afspiller)  nu syntes jeg at det var på tide at opgradere mine højtalere. jeg har et par Jamo D590, og ville høre om der er nogle af jer der kender til netop disse thule produgter og kunne anbefale et par højtalere der matcher mit udstyr? lige nu føler jeg lidt at det er overkill at spille på mine Jamoér er det det?

Håber at der er nogle der har noget på hjertet

hilsen søren

Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Om det er overkill er jo op til dig selv...

Du mangler at give en del oplysninger: Rummets størrelse? Tilladte højttaler størrelse? Budget? Musik/ film smag? Nu er den Thule jo en af de stærkere, så der vil ikke være de store begrænsninger på det område... Er der nogle højttalere du selv havde tænkt på at give et lyt, nyt eller brugt?

Mvh.

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

mit lytte rum er vel ca 20 m3, jeg er på udkig efter en gulv højtaler, helst brugt da man får mere for pengene. hmm mit budget er svært at sige, lige i øjeblikket har jeg 8000, men vil gerne vente til næste måned, så hedder det nærmere 20.000. men jeg ville også høre om hvad der sådan budget mæssigt svare til den forstærker og cd afspiller jeg har. Er stadig tæmmelig ny, inden for det her hi-fi nørderi, men det vokser kan jeg mærke. jeg hører mest rock og pop, Canibal corpse, life of agony, Pink Floyd, Massiv Attack, Mikael Simpson, The Cure, Love shop m.m. jeg hører mest musik og ser kun film 2-3 gange om mdr.

jeg har kigget mest på Dali´s højtalere. bl.a. DALI Evidence 870, men også DALI Helicon 400W og den jeg drømmer om DALI Euphonia MS4, som sagt skal det helst være brugt (billigt).

men har du måske et bud fra en anden højtaler producent?

Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Danster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke hørt mange B&W højtalere før, men sidst jeg var i hifi-klubben, hørte jeg de her højtalere: B&W CM7
De spillede godt ;)
Til top Vis Danster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Danster

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes