Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 12:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Defekt Linn enhed (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 06:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har desvære en bas/mellemtoneenhed som er "gået" på mine Linn Kelidh Højtaler, det er dem med den gamle trådnet diskant. En ny koster 800 ved en forhandler og så skal vedkomende vel have noget for at sætte den i og så er vi vel oppe på 1000 kr.. Det synes jeg er lidt meget og jeg har derfor søgt på Ebay og lidt på selleri.de, det svenske Linn forum uden held. Nu har jeg annonceret dem her på KBS på hifi4all som defekt men det ville selvfølgelig være rart at kunne finde en enhed et sted!

Har I et godt råd til hvad jeg skal gøre?

Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Januar 2007 kl. 06:36 | IP-adresse registreret  

Jeg glemte at tilføje at jeg har et andet sæt højtalere jeg bruger i mit nuværende set-up. Derfor er jeg også lidt forbeholden overfor at gå ud at bruge 1000 kr. at få sat en ny enhed i, når jeg ikke umiddelbart står og skal benytte dem. 

mirland
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

Tja, som stor tilhænger af Keilidh (modsat mange andre her på H4A) ville jeg ikke betænke mig på at bruge de 1000,-

Sikkert ikke det svar du ønsker

/Mirland

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Prøv at kontakte Linn i England eller Tyskland, de kan måske henvise til en udenlandsk forhandler med mere spiselige priser http://www.linn.co.uk/cust_supp/cust_supp.cfm

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

klc-audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 Januar 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Nu er det jo bassen der er "gået".

Bassen der sidder i dem er en SPKR 013/2 og den er i mellem tiden erstattet af en SPKR 013/4. Hvad forskellen er ved jeg ikke men jeg ville ikke turde nøjes med at købe en. Mindst 2, og have en ny og en gammel i hver kasse.

Linn's (høje) priser er meget ens verdenen over og Linn vil højst sandsynlig henvise til Scala.

Til top Vis klc-audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klc-audio

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

exciter skrev:
Prøv at kontakte Linn i England eller Tyskland, de kan måske henvise til en udenlandsk forhandler med mere spiselige priser http://www.linn.co.uk/cust_supp/cust_supp.cfm

Mange tak for de foreløbelige svar fra jer! Jeg er også glad for mine Linn Kelidh og jeg har også et andet par Linn Kelidh(som jeg så brugt i sommers til billige penge og slog til) jeg bruger lige nu og skal derfor ikke bruge mit delvist defekte sæt til noget. Men jeg tror det er rigtigt at de høje priser på Linn er overalt i verden. man sparer nok højst 20 % hvis man er heldig på linn i england så det kan ikke svare sig.

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke hvad forskellen er på de 2 typer basenheder du nævner der, men jeg ringede til Scala hifi og snakkede med Ole Iversen og han nævnte ikke noget omkring forskellighed med de to typer, uden jeg dog spurgte direkte. Men jeg oplyste ham om serienummeret på mine og han talte kun om forskellighed på nye version af diskant som jeg allerede var klar over.

Men klart det kan sagtens betale sig at bruge 1000 kr. på den højtaler og jeg ville også gøre det her og nu hvis jeg ikke havde det andet sæt, men hvis der pludselig dukkede en brugt op ville det selvfølgelig være rart.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes