Bruger siden: 06 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
Hej jeg skal ud og have nye højtalere har 3-4 tusind har kigget på nogle dali højtalere men ved ikke hvilke jeg skal vælge de skal bruges til både musik og film og kunne spille højt nok! og så skal yden selvf. være god.
Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
Enzo skrev:
Hej jeg skal ud og have nye højtalere har 3-4 tusind har kigget på nogle dali højtalere men ved ikke hvilke jeg skal vælge de skal bruges til både musik og film og kunne spille højt nok! og så skal yden selvf. være god.
jeg vil gerne købe brugt.
hvad skal jeg vælge?
hej og velkommen til forummet, som altid kan man yde en bedre hjælp, hvis der fortælles hvor stort et rum der skal spilles op? hvad bruges der af udstyr i kæden?
Bruger siden: 06 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
rummet er ca 20 m2.. og jeg har et par skod baghøjtalere som jeg alligevel vil skifte og en dali swa 12" min front er også en dali men jeg kan ikke huke nummeret.. kan det hjælpe'?
der ud over skal de også bruges til fester da mine venne kun har noget pis fra fakta at høre mudik på..
Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
Jeg vil forslå som flere har gjort her i tråden, få fat i nogle Dali 850 brugt, de spiller godt til alt slags musik! Jeg har lige købt nogle brugt igennem det her forum og jeg må da nok indrømme de spiller rø... ud af bukserne, med en ordenlig forstærker!
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum