Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Diskant til Acoustics Solutions AV 100 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 160
Sendt: 04 April 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Først vil jeg lige ønske alle en god påske

Dernæst vil jeg bede om lidt hjælp til at finde ud af hvilken diskant der sidder i den nævnte højttaler. Kæresten og jeg passer svigerforældrenes hus og katten har så hoppet ned på denne højttaler som væltede og smadrede diskanten
Jeg tror sagtens jeg kan skifte den, men hvilken en diskant sidder der i, og hvor vil jeg kunne købe en henne?

Evt kan jeg købe en anden og sætte i ? Hvis ja, hvilken?

På forhånd mange tak

Fisken!


__________________
Don't ever argue with an idiot, he will bring you down to his level and beat you with experience
Til top Vis DenUkendteFisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DenUkendteFisk
 
DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 160
Sendt: 07 April 2007 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Hvis  ingen kender de nøjagtige modeller til denne højttaler. Er der så nogen som kan hjælpe mig med at finde nogen jeg kan bytte dem ud med?
Diskanten skal måle 102mm. Jeg har kigget lidt på frequence.dk men de er ikke så gode til at opgive mål og det samme på diskoworld.dk

Det tætteste jeg selv er kommet er denne



__________________
Don't ever argue with an idiot, he will bring you down to his level and beat you with experience
Til top Vis DenUkendteFisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DenUkendteFisk
 
DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 160
Sendt: 09 April 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Er der slet ingen herinde der kan hjælpe mig med mit problem ?

__________________
Don't ever argue with an idiot, he will bring you down to his level and beat you with experience
Til top Vis DenUkendteFisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DenUkendteFisk
 
KimG
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Juli 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 670
Sendt: 09 April 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Hvis det bare er domen, der er blevet bulet, kan det såmænd godt være højttaleren spiller rimeligt endnu.
Hvis du har brug for en ny enhed, så prøv at kontakte FONA.

Jvf. denne salgsannonce http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=42294

kommer de fra FONA, og er åbenbart ikke ligefrem over-dyre....

Nærmere kommer vi det nok ikke, med mindre du piller enheden ud af kassen og får den identificeret. Erstatningsenheder kan ikke vælges på udseendet alene..



__________________
Kim
Til top Vis KimG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KimG
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes