| Sendt: 05 April 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens!
Som emnet så flot beskriver, har jeg nogle spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med! Det handler om 2 Højttalerenheder: Fostex fe206e og Gui fb208b8-11f.
http://www.madisound.com/cgi-bin/index.cgi?cart_id=5462195.2 3127&pid=327
http://www.soundfix.dk/guisound_fb208b8_11f.htm
Jeg skal igang med et fuldtoneprojekt, i meget nærkommende fremtid, og så er mit spørgsmål: Hvad for en af enhederne skal man vælge? kabinttet bliver et standand basreflex-kabinet. Jeg kender lidt til fostexenheden, men Gui, er i mine ører et nyt ord... Er der nogen af jer der kender til enheden eller fabrikatet? og er det noget man "tør" invistere i? Prisen er rundtregnet kun det halve for Gui enheden. så det ville jo være en god ting, men på den anden side, man får jo kun hvad man betaler for. I et bas-beregningsprogram fandt jeg ud af at fostex enheden er lidt nemmere at arbejde med under 100 hz. Det er hvad jeg ved.
Hvad er jeres mening??
På forhånd tak!
MVH: M.M.M.
|