| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej :),
For øjeblikket må jeg nøjes med mine Goldring DR50 og min IPod, for rigtige højttalere har jeg ikke. Til gengæld bliver kælderen snart udgravet så der bliver ungdomsrum og div. andre festligheder dernede. Jeg har plaget mine forældre som en gal om et tilskud til HIFI dernede, de har givet efter og har besluttet at donere 6.000 (yipppi!). I løbet af det sidste halve år har jeg skrabet ca. 3000 + et gavekort til Hifiklubben på 1000 sammen (okay, det er begrænset hvad man kan skaffe når man går i 7. :) ). Den Café jeg arbejdede er lukket og min indtjening er rimeligt begrænset (150 i lommepenge), men der skal sgu være HIFI. Så har jeg har ca. 10-11.000 at bruge på HIFI i alt. Jeg har tænkt på noget i retning af:
Forstærker: NAD C352 kr. 4.000 CD/DVD-afspiller: NAD T515 kr. 2.500 Højttaler: ?
Til højttaler havde jeg tænkt på noget i retning af DALI Concept 6 eller B&W. Jeg har lange diskussioner med min far om hvorvidt det skal være gulv- eller reolhøjttaler, men de eneste krav er at de skal lyde godt og kunne bruges til fest i et lokale på ca. 5*7 m. Forstærker og cd/DVD-afspiller ligger ikke fast, men det skal helst være NAD, og jeg synes at de 2 komponenter ser gode ud.
Hvad synes I ville være bedst under disse omstændigheder? forslag?
På forhånd tak,
- Foxy
|