| Forfatter |
|
kabelguy Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude..
Har I nogen forslag til mit spørgsmål, så vil jeg meget gerne høre om dem!? Er lidt i tvivl om den kan trække dem? Har I nogle erfaringer?
Får man fuldt udbytte af disse modeller når man benytter en avr245`?
venligst kabelguy
|
| Til top |
|
| |
Kuchenmeister Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan sagtes sætte den Harman sammen med et sæt Dali ikon, de kan fint spille sammen, altså ved ik, du har det jo nok ik til at spille monster højt?
Men helt sikkert, begge dele spiller fint, også sammen.
GL HF
//Kuchenmeister
|
| Til top |
|
| |
kabelguy Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
De skal jo kunne spille alt fra film, dance techno til rock og blød musik.. Men er bange for at de ikke blive helt udnyttet Ikon 6 eller 7 med denne forstærker..?!
Må ned i hifiklubben og få en demo, inden køb 
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej der...
Ikke Hifi-Klubben.. Alt andet..
Du skal have en H/K AVR 445, med den får du rigeligt med power til at spille Dali'erne op..
Desuden er den også sublim til snurre-rundt.....
Held og lykke med det. __________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|
| Til top |
|
| |
kabelguy Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen har sku købt en avr245 pænt billigt fra ny, så den blir ikk skiftet ud.. Men hifiklubben kan da vise mig dem, det er der vel ikke noget minus i sivertsmed ?! 
snurre?? Den må du sku forklare.. 
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snurre= Surround.....
Du har købt??!! Så kan jeg kun sige tillykke med det, det er en rigtig fed serie, H/K har fået lavet med de nye modeller... 
Jeg troede du ville købe forstærker i Hifi-Klubben, ikke højtalere... 
Du skal ikke være bange for om H/K'en kan "trække" højtalerne, selvom det er en af de små i serien, er den alligevel "stor".... Der er uhyggelig kraft i de små bæster der...
__________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|
| Til top |
|
| |
kabelguy Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker syns de er super fede, rent udsene mæssigt!! Ser frem til at få nogle orgentlige højtt. sat til dem, lige nu står den stille da jeg ikke vil ofre penge på at sætte nye udgange i mine små billige højtt, fra ca 1990. Men Dali's Ikon 6 er der mange der roser og Hifiklubben råder mig da os til at ta den, frem for Ikon 7'eren. Men må lige ned og lytte..
Ville gerne have haft AVR645, meen, den er lidt for dyr til mig pt. elevløn er ikk meget!!! og på den anden side er der jo heller ingen grund til at bruge store penge på en super forstærker, hvis man nu ikke udnytter den fuldt ud..
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan aldrig få for store forstærkere.....
Som du selv siger spiller økonomi en væsentlig rolle..
Jeg ved ikke hvorfra du kommer i landet, men vil gætte på Esbjerg.
Hvis det er tilfældet, så prøv også nogle af de andre Hifi-forretninger, inden du lægger dig fast på een model.... __________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|
| Til top |
|
| |
kabelguy Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt gættet, men har bare på fornemmeren, at FONA, expert osv. ikke har de nødvendige forstærkere hjemme til at kunne sammenligne, hvilket jeg tror hifi-klubben har. Man vil jo gerne se ens egen model give den gas med de forskellige modeller..
og tror ærlig talt ikke at de ved ret meget om hvad der er godt eller skidt, men hva, jeg skal jo selv høre og bedømme! Tror nu at Ikon 6'eren passer meget godt til en biooplevelse, rockmusik og andet boom boom musik...! Men det er bare en tanke, skal jo lige have dem hørt live.
Har du hørt Ikon 6 eller hvordan er det??
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du vil høre en H/K i Hifi-klubben, er du nødt til at slæbe din egen med derned......
Faktisk, så forhandler både Fone og Expert H/K... De har bare ikke det samme udvalg i højtalere som Hifi-Klubben...
Men det skulle heller ikke være noget problem, at du får lov til at bruge din egen forstærker...
Nej jeg har ikke hørt Ikon 6, men skriv om dine oplevelser med dem og en H/K-forstærker, det kan jo aldrig skade at få udvidet sin horisont på det område....
Bare gi' den gas og held og lykke... __________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|
| Til top |
|
| |
kabelguy Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jo, jamen det kan da sagtens være jeg lige gør det så..
Go' lyd så længe!
|
| Til top |
|
| |