| Sendt: 29 Maj 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften!
Jeg har lånt en Velodyne DD15 med hjem her i pinsen. Jeg kan få den indstillet rimelig godt i hele frekvensområdet på nær ved 53 HZ. Uanset hvad jeg gør så kan jeg ikke få lige denne frekvens med op.
Jeg kan få hele kurven jævn ved lavere lydtryk og højere lydtryk end 76 db som anbefalet, og ved 76 db lydtryk. Men uanset hvad stadig ikke ved 53 HZ. Jeg har yderliger fundet ud af at det er bedst at indstille ved højt lydtryk ellers bliver subben for dominerende ved højtspillende musik.
Men selvom jeg indstiller subben ved højt lydtryk så ligger man for meget mærke til den når man skruer op ved musik. Men den er skide god til film.
Her er spørgsmålene så:
1: Er der nogen der har nogle forslag til hvad der kan gøres i indstillingsmenuen.
2: Kan det passe subben ikke er hurtig nok når man skruer op. ( Jeg har læst meget godt om den)
( Det er måske de dybe toner jeg generes af da den ellers er hurtig nok lidt før halv volume)
3: Softvaren er en version 1.5 kan det have indflydelse?? (da den nye version er 2.2)
4: Kan det være subben er for kraftig til mit rum ( 4x8,5 meter)
Jeg spørger her så jeg ikke skal ringe og forstyrre sælgeren hele tiden.
Det skal siges at jeg har prøvet at indstille den næsten hele pinsen så konen er ved at ......
På forhånd tak for svar.
|