Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvad skal jeg gøre med de her? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Paggee
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Hej
Jeg står lidt i et dilemma og håber at jeg kan få lidt guidance. Jeg har pt. et sæt B&W P6 som jeg købte for ca. 1½ år siden. Den venstre højttaler brummer/summer nede omkring bassen og skal nok laves, men jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg har dog også et sæt Sonus Faber Concertino som er nyindkøbte og nu ved jeg ikke om det kan svare sig at få repareret B&W højttalerne før jeg sælger dem. Vil dét, jeg får ekstra når jeg reparerer dem inden salget kunne retfærdiggøre reparationen, eller skal jeg bare sælge dem som de står? Det er ikke en markant brummen og er sikkert ikke noget der er svært at lave, for dem der er lidt fikse på fingrene.
Til top Vis Paggee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paggee

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Jeg vil nok vælge at sælge dem som de står medmindre du kender en som kan fixe dem billigt, hos en fagmand kan det hurtigt løbe op.  Man skal også være opmærksom på at Ferro-fluid i diskanterne kan blive tyktflydende med årene på P6'eren, og dermed nedsætte funktionen, ikke at det altid sker, men risikoen er der og det gør det jo ikke billigere at få dem i "kampklar" tilstand.
Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

Jeg holder med exciter. Sælg dem som de er. De skal selvfølgelig være billige fordi de er defekte. Selvom du fik dem fikset, så tror jeg ikke du får det hjem igen. Det er en gammel model og selv for et sæt der er i orden, så vil folk ikke give det vilde for dem.

Men siden de nu er i stykker og du allerede står til at tabe på dem, hvad med så selv at pille enheden ud og se om det er en dårlig forbindelse eller noget....det kan jo ikke rigtigt blive værre end det er

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

Paggee
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Juni 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

#jetz jo det kan sagtens blive værre end det er :) Det er langt fra hvad jeg vil kalde "slemt" eller "defekt", det lyder mere som en svingspole der bare skal skiftes. Det er kun i 1/10 sange at jeg kan høre det, det er altså kun ved ret få bestemte frekvenser. Jeg er ikke engang sikker på at jeg kan fremprovokere det uden først at have prøvet lidt forskelligt musik af så jeg ved det på forhånd, når de skal demonstreres for en eventuel køber. Så de bliver heller ikke solgt som defekte. Jeg er den eneste der har lyttet på dem og har kunne høre det...

Jeg tror også det bedste ville være at sælge dem, men gøre opmærksom på at der til tider kan være lidt anomalier i lyden fra den ene bas, og så er det dét. Tak for svarene. Flere udbedes :)
Til top Vis Paggee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paggee

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes