Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
Jeg har sådan et sæt og de spiller bare suberb, men kan det passe de ikke understøtter bananstik? Kan ikke stikkene i og kan ikke rigtig finde noget at tage ud, en plombe eller noget.
Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 24
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
Det var det samme med DM600 s3, men du kan bare skrue terminalerne/fingerskruen helt af og saa poppe plastic proppen af, og saa paa med terminalen igen.
Bruger siden: 15 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 285
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
Er i sikre på det er det samme? Hvis jeg skruer terminalen af sidder der sådan et langt styk plastic. Rimelig tykt og går langt ind. Det virker til at sidde HELT fast.
Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 35
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
dikki skrev:
Er i sikre på det er det samme? Hvis jeg skruer terminalen af sidder der sådan et langt styk plastic. Rimelig tykt og går langt ind. Det virker til at sidde HELT fast.
Det er på nøjagtigt samme måde. Brug en hobbykniv, den er perfekt til at vippe plastikproppen ud.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum