| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har selv haft sådan et sæt JBL'er, solgte dem faktisk lige i forgårs! Synes det er en fed højtaler helt klart, hvis man har pladsen og grejet til den. For at spille optimalt skal den MINDST have 0,5 m til bagvæggen, og du skal nok også opgradere din forstærker. Det kræver noget havre at styre den store 14" bas......din Denon kan da sikkert sagtens få dem til at spille, men de fortjener det bedste du kan spænde for dem.
Hvis du skal på udkig så hold øje med kantophængene til især den store 14" bas, dem der sad på mine skulle nok snart udskiftes. Det kan sagtens laves for rimelige penge, men det er jo en ekstra udgift. I den blå avis kan du se en annonce for en i Kolding der skifter disse ophæng, og han skifter med originale ophæng for omkring 1100 kr for begge 2.
Hvad angår pris kommer det nok meget an på hvor flot de står. Piano-lakken bliver jo nemt ridset........
Men jeg fik 9000 kr. for mine, så du skal da ikke give over 10.000 kr, med mindre det er nummeret nyere som hedder Jubilee til sidst.
Håber det kunne bruges, ellers spørger du bare igen 
|