Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: hvad kan jeg forvente ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

jjeg står og skal nok til at skifte højtalere..

jeg har i forvejen i par Dali suite 2.8 og regner så med at skulle skifte til Dali Evidence 470 ikke SE modellen..

jeg vil bare høre hvad jeg kan forvente af lyd foreskelle og forhold til suite??

hvor stort et problem er det feks at bas porten er baagudvendt i forhold til suite´s som er fremadrettet??

er der nogle bestemte ting jeg skal være opmærksom på??


mvh pigolo
Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

sådan en godt sælgene højtaler må i da have hørt på et tidspunkt..

kom nu skriv ikke :P

 

Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
miklthom
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 105
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

jeg kender ikke de omtalte højtalere, men at basporten er bagudrettet betyder at placering af højtaleren vil være mere kritisk og som regel at de kommer længere ud fra bagvæggen.
Til top Vis miklthom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miklthom
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

pigolo skrev:
jjeg står og skal nok til at skifte højtalere..

jeg har i forvejen i par Dali suite 2.8 og regner så med at skulle skifte til Dali Evidence 470 ikke SE modellen..

jeg vil bare høre hvad jeg kan forvente af lyd foreskelle og forhold til suite??

hvor stort et problem er det feks at bas porten er baagudvendt i forhold til suite´s som er fremadrettet??

er der nogle bestemte ting jeg skal være opmærksom på??


mvh pigolo

ja den skal måske længere ud fra bagvæg som omtalt....

hvis jeg var dig købte jeg et par Dali Grand Diva istedet......

det er en super HT....... sammenlignet.... bevares Evidence er da en fin HT

det var bare et godt råd.... jeg ville selv gøre det hvis det var mig

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:

pigolo skrev:
jjeg står og skal nok til at skifte højtalere..

jeg har i forvejen i par Dali suite 2.8 og regner så med at skulle skifte til Dali Evidence 470 ikke SE modellen..

jeg vil bare høre hvad jeg kan forvente af lyd foreskelle og forhold til suite??

hvor stort et problem er det feks at bas porten er baagudvendt i forhold til suite´s som er fremadrettet??

er der nogle bestemte ting jeg skal være opmærksom på??


mvh pigolo

ja den skal måske længere ud fra bagvæg som omtalt....

hvis jeg var dig købte jeg et par Dali Grand Diva istedet......

det er en super HT....... sammenlignet.... bevares Evidence er da en fin HT

det var bare et godt råd.... jeg ville selv gøre det hvis det var mig

nu er problemet bare at jeg ikke har pengene til et par diva

så ville høre om jeg overhovedet for noget ud af mit skift til evidence 470 ??
er der noget de er bedre til end suite ? diskant bas mellemtone ?

mvh pigolo

Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

pigolo skrev:
Jakobsen skrev:

pigolo skrev:
jjeg står og skal nok til at skifte højtalere..

jeg har i forvejen i par Dali suite 2.8 og regner så med at skulle skifte til Dali Evidence 470 ikke SE modellen..

jeg vil bare høre hvad jeg kan forvente af lyd foreskelle og forhold til suite??

hvor stort et problem er det feks at bas porten er baagudvendt i forhold til suite´s som er fremadrettet??

er der nogle bestemte ting jeg skal være opmærksom på??


mvh pigolo

ja den skal måske længere ud fra bagvæg som omtalt....

hvis jeg var dig købte jeg et par Dali Grand Diva istedet......

det er en super HT....... sammenlignet.... bevares Evidence er da en fin HT

det var bare et godt råd.... jeg ville selv gøre det hvis det var mig

nu er problemet bare at jeg ikke har pengene til et par diva

så ville høre om jeg overhovedet for noget ud af mit skift til evidence 470 ??
er der noget de er bedre til end suite ? diskant bas mellemtone ?

mvh pigolo

Ja Evidence er da bedre end Suite........

hvis det var mig ville jeg vente og spare op til et par Grand Diva

de er i en anden liga.....

her 9000,-

http://www.hifi4all.dk/ksb/annonce.asp?id=51298

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes