Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali højtalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TrjDK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Hejsa...Har en Denon Avr1404, ville lige høre om den kan trække 2 Concept 2 & 2 Concept 8..

og hvis den kan, kan man så lave et system bare med de 4 højtalere ? eller hvordan vil det lyde..og hvordan skal det tilsluttes ?

på forhånd tak

Til top Vis TrjDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TrjDK
 
Wizdrake
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 418
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Gå ned og hør dem..

kender ikke lige avr'en men der burde være en indstilling der  gør det muligt.. large fronts eller sådan noget..


__________________
make it great
- Min kollegiebio
Til top Vis Wizdrake's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wizdrake Besøg Wizdrake's Websted
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Hej DK

Velkommen til!.

Du kan sagtens trække Concept 2'erne, men 8 tror jeg du vil får lidt problemer med!..Dvs du kan godt man, men du kan ikke får det optimale ud af dem, af hvad de i virkeligheden kan!..

Ja du sagtens lave et system der hedder 4.0 i dit tilfælde, det kommer an på dit behov!..

Igen det er hvad du selv synes, vi andre kan sagtens komme med masser af meninger, men det er jo dit anlæg og dine ører, så Your Choice!..Du skal bare skrue til venstre på de røde der er ude i venstre side, også sætte hver højtaler til den indgang der står på A/V receiveren! (dvs din venstre baghøjtalere i - Rear Left osv)..

mvh Zirio

Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker (Ombestemt)

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
TrjDK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Zirio, hvilken forstærker skal man så op i for at trække dem ordentligt ? skal lige siges at det er bare et system til husbehov, spiller meget sjældent højt
Til top Vis TrjDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TrjDK
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Hvorfor så ikke tage Concept 6 og så en center til? Hvis du ikke vil spille højt kan det godt gå an, selvom jeg vil mene at du minimum skal op i de mellemstore modeller af Denons ss forstærkere førend at det bliver godt.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Generelt ville jeg ikke vælge Denon-Dali sammen. De er begge to lyse i lyden og matcher hinanden ret skidt...

Har du overvejet NAD, Harman/Kardon eller Marantz?

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
TrjDK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

skal lige siges at jeg har højtalerne..er bare ikke tilsluttet..Ville bare høre hvad i mente...skal jeg ud og ha' ny forstærker ?
Til top Vis TrjDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TrjDK
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Prøv da at tilslutte dem og hør hvad du synes! Hvis det lyder godt, så glem det vi har sagt...
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes