| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej DK
Velkommen til!.
Du kan sagtens trække Concept 2'erne, men 8 tror jeg du vil får lidt problemer med!..Dvs du kan godt man, men du kan ikke får det optimale ud af dem, af hvad de i virkeligheden kan!..
Ja du sagtens lave et system der hedder 4.0 i dit tilfælde, det kommer an på dit behov!..
Igen det er hvad du selv synes, vi andre kan sagtens komme med masser af meninger, men det er jo dit anlæg og dine ører, så Your Choice!..Du skal bare skrue til venstre på de røde der er ude i venstre side, også sætte hver højtaler til den indgang der står på A/V receiveren! (dvs din venstre baghøjtalere i - Rear Left osv)..
mvh Zirio
Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker (Ombestemt)
|