Forfatter |
|
Momor Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 10 August 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har B&W lavet en iPod docking station!
Den ser sku fed ud, gad vide hvad den koster og hvornår vi ser den i hifi klubben?
http://www.bowers-wilkins.com/
|
Til top |
|
|
Lique Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 10 August 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg læste på en side her igår, at den kommer til at koste 4000,-
Og jeps, den ser fed ud.
|
Til top |
|
|
Momor Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 20 September 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Bojsenbord Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 636
|
Sendt: 23 September 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ud fra et lydmæssigt synspunkt, så hold jer fra den. Ipod er i forvejen en i hifi forstand, ret ringe afspiller, og at tro at en samlekasske med forstærker og højtalere i så lille størrelse, uden egentligt kabinet, er nok naivt. Nuvel, det kan være den ser smart ud, men pas nu på ikke at bruge en masse penge noget der trods et "hifi navn" stadig mere er i retning af bilkeanlæg.
|
Til top |
|
|
Sjokoz Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 177
|
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bojsenbord skrev:
Ud fra et lydmæssigt synspunkt, så hold jer fra den. Ipod er i forvejen en i hifi forstand, ret ringe afspiller, og at tro at en samlekasske med forstærker og højtalere i så lille størrelse, uden egentligt kabinet, er nok naivt. Nuvel, det kan være den ser smart ud, men pas nu på ikke at bruge en masse penge noget der trods et "hifi navn" stadig mere er i retning af bilkeanlæg. |
|
|
Inden du sabler den ned burde du så ikke lige høre den? Det kunne jo godt være den kunne overraske positivt. Selvfølgelig du får ikke samme lyd som hvis du sammenligner det med et anlæg til 100k+. Men hvis man sammenligner den med andre iPod docking stations tror jeg da klart den vil være bedre end dem. Har dog heller ikke hørt den.
Det kunne da for eksempel være en ideel afspiller at ha med i sommerhus eller lignende. Den er godt nok lidt dyr. Men måske er den det værd?
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bojsenbord skrev:
Ud fra et lydmæssigt synspunkt, så hold jer fra den. Ipod er i forvejen en i hifi forstand, ret ringe afspiller, og at tro at en samlekasske med forstærker og højtalere i så lille størrelse, uden egentligt kabinet, er nok naivt. Nuvel, det kan være den ser smart ud, men pas nu på ikke at bruge en masse penge noget der trods et "hifi navn" stadig mere er i retning af bilkeanlæg.
|
|
|
Det er så lidt noget bullsh*t, Ipod Vidoe er jo berømt for sine ekseptionelle kredsløb, og folk modder dem jo i høj grad for at udnytte dette.. Jeg er ikke den store ekspert, men når folk begynder at betale 2.000 kr for at få moddet den, så må der sgu være noget om at den kan et eller andet.. Det er så nemt at hate produkter, prøv i stedet lige at tage den med ro, måske kunne der faktisk være noget andvendeligt i det pågældende produkt. Vi kan ikke alle gå rundt med et sæt B&W 802D spændt op foran ørene og et fuldt sæt DENSEN grej på ryggen fordi det er det eneste der er high-end nok.. Det gælder efter min mening om at få den bedste lyd til formålet, og inden for ens prisramme.. Just my 50 cent  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
HFK vil da ikke have Apple indenfor dørene mere- så vidt jeg ved. de fører jo ikke mere deres produkter pga forsikrings/erstatningsproblemer, så det kan da godt blive et problem at lancere docken hvis den kun kan bruges sammen med ipod....NB har ikke læst om den kun kan bruges sammen med ipod!
VH Roky
|
Til top |
|
|
Bojsenbord Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 636
|
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bedste lyd til formålet får da også ipod til at glimrende som bærbar afspiller, og til sommerhus etc. Men fra et lydmæssigt synspunkt, spiller den ikke bedre en den billigste cdafspiller, men bevares, det er jo heller ikke det den skal. Er meget glad for min ipod, og bruger den også til afspiller i mit soveværelse. Det ærgrer mig bare at folk lokkes til at tro at en ipoddock fra eksempelvis b&w skulle være et ordentligt anlæg. En hvilkensomhelst forstærker og et sæt "rigtige" højtalere vil helt sikkert spille bedre. God lyd i små æsker, finder desværre bare ikke. Men smart ser den da ud:-)
|
Til top |
|
|
Sjokoz Forum Bruger

|
Sendt: 23 September 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
HFK vil da ikke have Apple indenfor dørene mere- så vidt jeg ved. de fører jo ikke mere deres produkter pga forsikrings/erstatningsproblemer, så det kan da godt blive et problem at lancere docken hvis den kun kan bruges sammen med ipod....NB har ikke læst om den kun kan bruges sammen med ipod!
VH Roky
|
|
|
Den har både TOSLINK til digital og normal mini-jack input for analog. Så den kan bruges sammen med "alt" så vidt jeg kunne forstå det.
|
Til top |
|
|
Sjokoz Forum Bruger

|
Sendt: 23 September 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Overbys Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 11
|
Sendt: 19 Marts 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Genial
Jeg må lige melde mig på banen når jeg læser ting som dette Zeppelineren fra b&w er genial den spiller fantastisk og så er designet prisværdigt
((overby
|
Til top |
|
|