Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 06:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Zeppelin: B&W iPod Dock (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Momor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Status: Offline
Sendt: 10 August 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Så har B&W lavet en iPod docking station!

Den ser sku fed ud, gad vide hvad den koster og hvornår vi ser den i hifi klubben?

http://www.bowers-wilkins.com/

Til top Vis Momor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Momor

Lique
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: København
Sendt: 10 August 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Jeg læste på en side her igår, at den kommer til at koste 4000,-

Og jeps, den ser fed ud.
Til top Vis Lique's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lique

Momor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2005
Sendt: 20 September 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Momor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Momor

Bojsenbord
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 September 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Ud fra et lydmæssigt synspunkt, så hold jer fra den. Ipod er i forvejen en i hifi forstand, ret ringe afspiller, og at tro at en samlekasske med forstærker og højtalere i så lille størrelse, uden egentligt kabinet, er nok naivt. Nuvel, det kan være den ser smart ud, men pas nu på ikke at bruge en masse penge noget der trods et "hifi navn" stadig mere er i retning af bilkeanlæg. 
Til top Vis Bojsenbord's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bojsenbord

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Bojsenbord skrev:
Ud fra et lydmæssigt synspunkt, så hold jer fra den. Ipod er i forvejen en i hifi forstand, ret ringe afspiller, og at tro at en samlekasske med forstærker og højtalere i så lille størrelse, uden egentligt kabinet, er nok naivt. Nuvel, det kan være den ser smart ud, men pas nu på ikke at bruge en masse penge noget der trods et "hifi navn" stadig mere er i retning af bilkeanlæg. 

Inden du sabler den ned burde du så ikke lige høre den? Det kunne jo godt være den kunne overraske positivt. Selvfølgelig du får ikke samme lyd som hvis du sammenligner det med et anlæg til 100k+. Men hvis man sammenligner den med andre iPod docking stations tror jeg da klart den vil være bedre end dem. Har dog heller ikke hørt den.

Det kunne da for eksempel være en ideel afspiller at ha med i sommerhus eller lignende. Den er godt nok lidt dyr. Men måske er den det værd?

Til top Vis Sjokoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjokoz

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Bojsenbord skrev:

Det er så lidt noget bullsh*t, Ipod Vidoe er jo berømt for sine ekseptionelle kredsløb, og folk modder dem jo i høj grad for at udnytte dette..
Jeg er ikke den store ekspert, men når folk begynder at betale 2.000 kr for at få moddet den, så må der sgu være noget om at den kan et eller andet..
Det er så nemt at hate produkter, prøv i stedet lige at tage den med ro, måske kunne der faktisk være noget andvendeligt i det pågældende produkt.

Vi kan ikke alle gå rundt med et sæt B&W 802D spændt op foran ørene og et fuldt sæt DENSEN grej på ryggen fordi det er det eneste der er high-end nok..
Det gælder efter min mening om at få den bedste lyd til formålet, og inden for ens prisramme..

Just my 50 cent

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

HFK vil da ikke have Apple indenfor dørene mere- så vidt jeg ved. de fører jo ikke mere deres produkter pga forsikrings/erstatningsproblemer, så det kan da godt blive et problem at lancere docken hvis den kun kan bruges sammen med ipod....NB har ikke læst om den kun kan bruges sammen med ipod!

VH Roky

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

Bojsenbord
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 September 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Bedste lyd til formålet får da også ipod til at glimrende som bærbar afspiller, og til sommerhus etc. Men fra et lydmæssigt synspunkt, spiller den ikke bedre en den billigste cdafspiller, men bevares, det er jo heller ikke det den skal. Er meget glad for min ipod, og bruger den også til afspiller i mit soveværelse. Det ærgrer mig bare at folk lokkes til at tro at en ipoddock fra eksempelvis b&w skulle være et ordentligt anlæg. En hvilkensomhelst forstærker og et sæt "rigtige" højtalere vil helt sikkert spille bedre. God lyd i små æsker, finder desværre bare ikke. Men smart ser den da ud:-) 
Til top Vis Bojsenbord's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bojsenbord

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

HFK vil da ikke have Apple indenfor dørene mere- så vidt jeg ved. de fører jo ikke mere deres produkter pga forsikrings/erstatningsproblemer, så det kan da godt blive et problem at lancere docken hvis den kun kan bruges sammen med ipod....NB har ikke læst om den kun kan bruges sammen med ipod!

VH Roky

Den har både TOSLINK til digital og normal mini-jack input for analog. Så den kan bruges sammen med "alt" så vidt jeg kunne forstå det.

Sjokoz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Fandt lige et par anmeldelser af den hvis der er nogen der er interreseret

http://crunchgear.com/2007/09/06/bowers-wilkins-zeppelin-rev iew/

http://www.ilounge.com/index.php/ipod/review/bowers-wilkins- zeppelin-ipod-speakers/

Det må så være op til jer selv om i vil tro på hvad de skriver. Men jeg syntes da det ser spændende ud.

Regner dog ikke med selv at købe en da jeg hverken har en iPod eller pengene til den

Overbys
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Marts 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Genial

Jeg må lige melde mig på banen når jeg læser ting som dette Zeppelineren fra b&w er genial den spiller fantastisk og så er designet prisværdigt

((overby

Til top Vis Overbys's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Overbys

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes