| Forfatter |
|
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa..
Jeg har luret lidt på Zingali højttalere.
Er der en forhandler/importør i Danmark ?
Udover det kunne det være sjovt hvis nogle af jer har lyttet til bla. Zingali Overture 2 ?
På forhånd tak ! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nirep 45 99 95 99 har importen, og jeg mener at KT radio Vesterbrogade har et sæt stående.
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sund skrev:
| Nirep 45 99 95 99 har importen, og jeg mener at KT radio Vesterbrogade har et sæt stående. |
|
|
Alright Sund... Mange tak ;-)
Har du i øvrigt lyttet til herlighederne ?
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, kun snakket med nogen der har, og alle var meget begejstrede. De var alle branchemedlemmer, som jeg selv, så det må du nok selv ind og vurdere.
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 September 2007 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sund skrev:
| Nej, kun snakket med nogen der har, og alle var meget begejstrede. De var alle branchemedlemmer, som jeg selv, så det må du nok selv ind og vurdere. |
|
|
Jeps, det er vejen frem.. Tak __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg . Har du fået dine Zingali Overture 2?hvad er indtrykket?
Jeg var inde i kt radio på vesterbrogade her forleden , og der stod et par kæmpe Zingali ,tror det var denne der hedder 2.12. Med det jeg fik lyttet på mcintosh system var jeg umiddelbart ret så imponeret. Der blev ikke spillet specielt højt , men det var en letflydende,sprød, luftig og afslappet lyd.... og så tiggede de bare efter at man skruede HELT op for dem . De lignede lidt en Brian( Cerwin Vega) højttaler, men hul i det hvis de lyder sådan som de lagde op til..... men med prisen på 186000 dkk skal man da også få " Huld" igennem, syntes du ikke

|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv lyttet jeg til Studiomonitor 95-115 igår og det spilte herlig. Og søndag hørte jeg Overture 4s.
Må si jeg likte det jeg hørte fra begge. Anbefales å sjekke ut. Dynamikk og slam, særlig fra førstnevnte. Dynamikken fra horn uten at jeg synes den sedvanlige fargingen var fremredende.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMAJ skrev:
|
Jeg var inde i kt radio på vesterbrogade her forleden , og der stod et par kæmpe Zingali ,tror det var denne der hedder 2.12. Med det jeg fik lyttet på mcintosh system var jeg umiddelbart ret så imponeret. Der blev ikke spillet specielt højt , men det var en letflydende,sprød, luftig og afslappet lyd.... og så tiggede de bare efter at man skruede HELT op for dem . De lignede lidt en Brian( Cerwin Vega) højttaler, men hul i det hvis de lyder sådan som de lagde op til..... men med prisen på 186000 dkk skal man da også få " Huld" igennem, syntes du ikke

|
|
|
Hej SMAJ
Nej de er ikke landet endnu. Får først rigtig lyttet engang i november da vi ligger i flytterod pt. Men jeg skal nok poste billeder samt indtryk når det hele er på plads. Jeg glæder mig som et lille barn  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med SMAJ - kønne er de ikke - men bare de spiller!
Men hov det er jo også Overture'n du skal ha' det er straks bedre. Tillykke!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Enig med SMAJ - kønne er de ikke - men bare de spiller! Men hov det er jo også Overture'n du skal ha' det er straks bedre. Tillykke!
Mvh. |
|
|
Hej Mogens..
Takker 
Jeps, det er den udgåede stander model Overture 2 som jeg skal have. Den skulle være lidt lettere at integrerer i stuen. Min kæreste har sagt at hun sagtens kan leve med den, så den del er på plads
Personligt syntes jeg at Zingali har et fedt og lækkert solidt italiensk design. Det oser langt væk af potent hifi fra top til tå. Kan godt lide at de er lidt avantgarde i udtrykket. Og så skulle de være ekstremt vellydende... Specielt med rør  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
SMAJ skrev:
|

|
|
|
Hej SMAJ
Nej de er ikke landet endnu. Får først rigtig lyttet engang i november da vi ligger i flytterod pt. Men jeg skal nok poste billeder samt indtryk når det hele er på plads. Jeg glæder mig som et lille barn 
|
|
|
Det kan jeg godt forstå.... tror ikke du bliver skuffet
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pjat med jer..!? de tør skille sig ud som alt agte italiensk design…!
Ikke fordi jeg skal driste mig ud på den farlige reklame sti…! Men jeg kan oplyse at vi har ZINGALI`s top model Client name til 320.000,- stykket med på KTO, hvor Hr. Zingali også selv vil være til stede ”han er noget af det, mest entusiastiske man kan møde (altså bag han typiske italienske ydre)”

__________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
Pjat med jer..!? de tør skille sig ud som alt agte italiensk design…!
Ikke fordi jeg skal driste mig ud på den farlige reklame sti…! Men jeg kan oplyse at vi har ZINGALI`s top model Client name til 320.000,- stykket med på KTO, hvor Hr. Zingali også selv vil være til stede ”han er noget af det, mest entusiastiske man kan møde (altså bag han typiske italienske ydre)”

|
|
|
Hej Peter !
Ja, den demo bliver rigtig spændende og er helt klart en high-end oplevelse som jeg gerne vil forkæle mine ører og drømme med. Håber blot at jeg kan få tid til at komme forbi midt i alt kærestens og mit flytteroderi __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Milu skrev:
| Enig med SMAJ - kønne er de ikke - men bare de spiller! Men hov det er jo også Overture'n du skal ha' det er straks bedre. Tillykke! Mvh. |
|
|
Hej Mogens..
Takker 
Jeps, det er den udgåede stander model Overture 2 som jeg skal have. Den skulle være lidt lettere at integrerer i stuen. Min kæreste har sagt at hun sagtens kan leve med den, så den del er på plads
Syntes personligt Zingali har et fedt og lækkert solidt italiensk design. Det oser langt væk af potent hifi fra top til tå. Kan godt lide at de er lidt avantgarde i udtrykket. Og så skulle de være ekstremt vellydende... Specielt med rør  |
|
|
Yes, så absolut!
Ja rør er vist deres livret. Men kunne dog også godt tænke mig at høre dem med Pass Labs First Watt serie.
Men glæder mig til at høre dem!  Hvis altså du ikke er flyttet alt for langt væk...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
HOLBERG skrev:
Milu skrev:
| Enig med SMAJ - kønne er de ikke - men bare de spiller! Men hov det er jo også Overture'n du skal ha' det er straks bedre. Tillykke! Mvh. |
|
|
Hej Mogens..
Takker 
Syntes personligt Zingali har et fedt og lækkert solidt italiensk design. Det oser langt væk af potent hifi fra top til tå. Kan godt lide at de er lidt avantgarde i udtrykket. Og så skulle de være ekstremt vellydende... Specielt med rør 
|
|
|
Yes, så absolut! Ja rør er vist deres livret. Men kunne dog også godt tænke mig at høre dem med Pass Labs First Watt serie. Men glæder mig til at høre dem! Hvis altså du ikke er flyttet alt for langt væk...
Mvh. |
|
|
Nej nej min ven.. Bliver stadig på Fyn
Så du skal være meget velkommen til at høre dem når jeg har fået mit setup på plads. Så kan du også høre kvaliteterne fra mit øvrige grej bestående af: Air Tight, Audio Aero samt Yter kabler...
Forventer- og tror at det bliver et MEGET kompetent setup 
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg det bliver en sammensætning "Made In Heaven"!
Glæder mig!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg det bliver en sammensætning "Made In Heaven"! Glæder mig!
Mvh. |
|
|

Holberg
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhh, det var ikke løænge Focus FS788 fik lov at blive
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
| Øhh, det var ikke løænge Focus FS788 fik lov at blive |
|
|
Helt enig... Ikke des jo mindre er FS788 er en fantastisk højttaler som gav mange gode oplevelser.
Men det skal ikke være nogen hemmelighed at Zingali Overture 2 er højttalerne jeg har gået og drømt om meget længe. Jeg har hørt fra flere kilder at Zingali og Air Tight skulle synge som få.
Nu hvor drømmen endelig er gået i opfyldelse, skal det da være  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
mage Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 03 April 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmmm
Hvordan gik det egentlig med de der Zingali Overture 2???
Læææææænge siden....
Mage
|
| Til top |
|
| |