Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali 18 MkII Hjææælp..... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KrisK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Jeg mangler desperat et sæt mellemtoner og diskanter der er renoverede til mine trofaste og suuuper fede Dali'er....

Efter en "underholdende" tur i HIFI-klubben, der snildt kunne få et ombytter sæt hjem fra Peerless, Goddag min bare.........Ren farce, efter 14 dage endte det med at de måtte give fortabt og jeg spurgte hvad der var blevet af de enheder, jeg havde indleveret???  Kort fortalt endte det med at ekspedienten måtte ud og rode i containeren bag forretningen efter mine enheder, for at jeg dog kunne høre lidt musik igen.... Det kan jeg dog, men mine enheder der i forvejen var modne til renovering er bestemt ikke blevet bedre efter den oplevelse.... Så HIFI Klubben er opgivet til det formål !!!

Så mit håb er, at der er en herinde der kan hjælpe, alle idéer er velkomne

Til top Vis KrisK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrisK

cookabout
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

hej mester..... til hvilket sæt dali'er er det du søger nye enheder?????

Har du været så fræk selv at ringe til dali?????  Det gør jeg hver gang....der r servicen altid i top - og de ved hva de snakker om

Til top Vis cookabout's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cookabout

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

KrisK skrev:

Jeg mangler desperat et sæt mellemtoner og diskanter der er renoverede til mine trofaste og suuuper fede Dali'er....

Efter en "underholdende" tur i HIFI-klubben, der snildt kunne få et ombytter sæt hjem fra Peerless, Goddag min bare.........Ren farce, efter 14 dage endte det med at de måtte give fortabt og jeg spurgte hvad der var blevet af de enheder, jeg havde indleveret???  Kort fortalt endte det med at ekspedienten måtte ud og rode i containeren bag forretningen efter mine enheder, for at jeg dog kunne høre lidt musik igen.... Det kan jeg dog, men mine enheder der i forvejen var modne til renovering er bestemt ikke blevet bedre efter den oplevelse.... Så HIFI Klubben er opgivet til det formål !!!

Så mit håb er, at der er en herinde der kan hjælpe, alle idéer er velkomne

Skræmmende historie! Det lyder virkelig til at din lokale Hifi-Klub har styr på sagerne hva?

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

cookabout
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

RING TIL DALI_FABRIKKEN I NØRAGER........super service, venligt personale....og fede rundvisninger og demoer........ Tror sagtens de kan finde et par sæt/ eller skaffe et par sæt til dine små lækre menuet
Til top Vis cookabout's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cookabout

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Hvad med at opgradere til et sæt Dali 850, de koster fra 2k op til 3.5k alt efter stand.

Ellers havde jeg nok også ringet til Dali direkte.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

KrisK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Tak for alle buddene, det ender såmend nok med at jeg må tage fat i fabrikken og høre om de har noget liggende.... For jeg nænner ikke at skifte dem ud, som en har foreslået til f.eks et sæt 850'er der efter mit øre ikke lyder lige så "død" i kabinettet meen der er vist også næsten 10 kg til forskel i vægt på dem, så det er vel ikke underligt.....

Igen, hvis jeg kan hjælpe en af med noget som er blevet til overs, så hører jeg gerne fra dig.. 

Til top Vis KrisK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrisK

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes