Bruger siden: 30 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
Hvad kan jeg gøre for at fjerne brummen fra min Subwoofer?
Den brummer når den er tændt, tror det er trafoen der står og brummer. Mener at huske man kan fjerne brummen fra en trafo men kan ikke huske hvordan. Nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?
Jeg har selv bestilt en da jeg også har problemer med brummen fra min sub, der er tilsluttet en seperat stikkontakt. Jeg har prøvet at afmontere signalkablet til subben og det reducerer brummelyden væsentligt, så jeg går ud fra det er pga en brumsløjfe.
Bruger siden: 01 Maj 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
Lynge skrev:
Måske sidder den i samme gruppe som køleskab eller fryser?
Prøv en anden kontakt med en forlængerledning
Jeg prøvede lige at vende kontakten til anlægget i stedet for og det hjalp! Nu er brummelyden lige så svag som når signalkablet til subben er afmonteret og det er til at leve med, i modsætning til før. Jeg må indrømme at jeg var noget skeptisk ved tanken om at noget så simpelt som at vende stikket skulle kunne hjælpe, men den skepsis er hermed gjort til skamme
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum