Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
Sendt: 14 November 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
Hej. Jeg mangler hjælp vedr. en aktiv subwoofer Mirage BPS-100i.
Når strømmen er tilsluttet er der brum fra transformatoren. Ikke noget helt vildt, men dog tilstrækkeligt til at det irriterer hvis der ikke er signal til subben (man hører det faktisk ikke når musikken spiller).
Er der nogen der ved, om der kan gøres noget ved problemet med brum.....udover at skifte en masse dele i forstærkeren??
Sendt: 16 November 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
Hmmmm....jeg kan da ikke være den eneste med sådan en subwoofer???? Hvordan sådan generelt med brum fra transformatorer. Er der nogen der ved om et sådant problem kan afhjælpes???
Sendt: 17 November 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
sivertsmed skrev:
Hej der...
Har haft nogenlunde same problem, bare med en anden sub..
Det viste sig, at det var kablet mellem anlæg og sub, der var for dårligt skærmet, og derfor gik der "støj"i..
Håber det kan være til hjælp.
Hej. Tak for svaret. Jeg tror ikke, det er det, da jeg ikke bruger subkabel, men derimod "high input" dvs. med højttalerkabel fra forstærkerens højttalerudgang (har nemlig ikke pre-out). Andre bud anyone????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum