Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
Sendt: 22 November 2007 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
Uhmmm..... synes det er en flot højttaler, men har desværre ikke lige hørt den model. Men alle andre højttalere jeg har hørt fra JMlab spiller ret lyst, tror det skyldes berylium-diskanten. Mener også de skal have godt med saft og kraft, da deres enheder er solidt bygget (med flower-power-konceptet) og bassen har som regel et godt "punch".
Jeg tror ikke det er et dårligt valg, men det er jo en smagssag.
Bruger siden: 11 September 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 25 November 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
Jeg har hørt dem, de er suveræe. De er nok nærmest neutrale, men samtidig hamrende hurtige, og med en kælderdyb fast bas. Og så er diskanterne fra alle focaler altså bare suveræne, jeg har ikke hørt bedre diskant, lækker med masser af detaljer, uden at være hidsig overhovedet. Du bør klart høre dem, de er langt bedre end alt andet jeg har hørt i prisklassen. Jeg har selv et par 918 og det er det fedeste jeg har købt til mit anlæg overhovedet
Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
Sendt: 25 November 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
Jeg har kun hørt 807 V, og jeg vil bestemt råde dig til at lytte dem rigtig godt igennem inden du beslutter dig, for jeg ville ikke kunne leve med dem... - hørte dem på noget Rotel og noget Myrad.
Det er en speciel lyd, og kan man lide den er det sikkert nogle glimrende højtalere, men der er altså risiko for at man ikke kan...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum