Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
Sendt: 07 December 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
Er der ngoen der har erfaringer med Canton højttaler og som kunne skrive lidt om det?
Overvejer enten Ergo eller Vento serien til et komplet surround setup(minus sub)
Har pt et sæt Celan 800 fra et andet tysk mærke, Heco Audio og er godt tilfredse med dem men kunne godt tænke mig måske at skifte til Canton på et tidspunkt.
Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
Sendt: 09 December 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
Milu skrev:
Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig til Heco - de laver langt bedre højttalere!
Og ja, jeg har lyttet til Canton - det er og bliver sidste gang.
Mvh.
Ok, efter de test jeg har læst så er Canton og Heco Audio mere eller mindre lige når det kommer til lydkvalitet, så Canton skulle ikke nødvendigvis være dårlige men måske bare anderledes.
Men nu er jeg også godt tilfreds med det jeg har, faktisk den højttaler jeg har været mest tilfreds med indtil nu. Den gør ikke så meget forkert og det den gør er ikke noget der trækker specielt meget ned.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum