| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg er ved at samle et ekstra anlæg til en kammerat. Har fået forstærkeren. En flot luxman L-435, købt herfra siden! Nu skal jeg bare have et par højtalere til den! Har indtil nu kun spillet med forstærkeren sat til mine dm7, og det lyder faktisk rigtig fornuftigt! Ikke helt så godt som med min cyrus II, synes jeg. En anelse skarpere i det. Men absolut de små penge værd!! I øvrigt kan de faktisk ikke sammenlignes, men det er en anden sag. Jeg skal bruge et sæt ekstra sæt hæjtalere! Har kigget på nogle snell J-III, der fået rimelig billigt. Har kun hørt snell rimelig få gange, og kan ærlig talt ikke huske om det har været j eller e serien. Men godt har det været! Har læst mig til at de har en anelse voldsom bas, og at III'erne har en lidt dæmpet diskant i forhold til ældre i J serien. Alt sammen synes jeg lyder som et godt match til luxman L-435, som måske er lidt dæmpet og bestemt i bassen, og lidt fremme i diskanten. Hvad synes i om ideen? Selvfølgelig vil i sige "prøv prøv" men det er svært når modellen kun fås brugt, og langt væk fra mig (og jeg ikke har bil...).
Skal jeg gøre forsøget, eller er der andet i vil anbefale i samme stil/prisramme? Håber i kan hjælpe!
|