Bruger siden: 18 April 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 18 April 2008 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg sår og skal have et par højtalere og en subwoofer, jeg ved ikke noget om højtalere og alt det der. Så derfor kunne det være rart, hvis der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde noget der, kunne bruges til noget.
Jeg har ca. 2000 – 2500 kr. men hvis det bliver lidt mere gør det ikke noget.
Bruger siden: 18 April 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 18 April 2008 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
hmmmmm har ikk nogle forstærker, som sagdt har ikke forstand på det med højtalere og alt det der, men så kan jeg nok gætte at jeg også skal have en forstærker.
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
Sendt: 18 April 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
jeg synes du skulle gå ned i hifi klubben eller en af de butikker som sælger hifi (der skal ikke stå nogle vaskemaskiner i butikken ) i Århus og se (høre) hvordan det hænger sammen
Bruger siden: 28 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 27
Sendt: 19 April 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
Jeg har en Sony str- de875 og et par Cervin Wega cd12 til salg for 4000
__________________ Samsung 46" Full HD - Sony STR-DG 910 - Sony Playstation 3 - Minipod - MicroPod - Podspeakers Bassstation - Kiss DP558 - AudioQuest Type 6 Hyper Litze + Div bandridge Av&Lyd - HDMI fra thansen
Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 70
Sendt: 20 April 2008 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
Du skal nok regne med at ligge flere penge i. hifi er bestemt ikke billigt som de fleste nok ved. Det finder du vel nok også ud af ved at tage på besøg i en hifi butik. Ja tapeconnection eller hifiklubben synes jeg også du sku ta og gi et smut forbi. Held og lykke.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum