| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs.
Er helt ny på forumet her og kom her på grund af et spørgsmål.
Næste gang jeg har fødselsdag bliver jeg 15 år. Så syntes snart det er på tide at der skal ske andet end bare at spise småkager og side foran skærmen og spille playstaion hvilket man har gjodt lige fra første fødselsdag af.
Så jeg har i sinde at udnytte vores 150m2 store garage som er perfekt til fester.
jeg er ikke selv den store Hifi nørd mest af den grund at jeg ikke råd. Har dog fået fat i et Z5500 5.1 505W( 5 x 60 mellemtone/diskant + 1 x 186w subwoofer) anlæg til computeren da jeg spiller en del. Z5500 er nu også ganske udemærket, men skal det spille en fest op i et 150m2 lokale så får det problemer.
Men som jeg nævnte før så har jeg på ingen måde råd til store dyre højtalere. Så jeg håber på at kunne leje nogen?
Som sagt så er det en 150m2 garage, så de største festhøjtalere skal der ikke bruges, for ørene skal ikke ødelægges. Jeg vil dog gerne have en stor subwoofer da jeg høre meget techno og de dybe bass toner er ikke så hårde ved ørene som de højere diskant.
budgettet er ikke stort og det hedder max 500-1000kr for det hele. er det overhovedet muligt? Som sagt vil en subwoofer på 4-500W være fedt! men der skal jo også mellemtone/diskant højtalere til samt en forstærker som skal kunne kobles til en computer. Er der ellers andet som man skal bruge. Som sagt så har jeg ikke andet end kilden til musiken hvilket er en computer med netværk.
Det hele skal kunne hentes i Frederikshavn og skal kun lejes 1 dag.
nogen forslag til mit ønske? og kan det lade sig gøre?
På forhån tak:) __________________ Mürer
|