Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: lejning af højttalere i frederikshavn? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Arsukfjorden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Davs.

Er helt ny på forumet her og kom her på grund af et spørgsmål.

Næste gang jeg har fødselsdag bliver jeg 15 år. Så syntes snart det er på tide at der skal ske andet end bare at spise småkager og side foran skærmen og spille playstaion hvilket man har gjodt lige fra første fødselsdag af.

Så jeg har i sinde at udnytte vores 150m2 store garage som er perfekt til fester.

jeg er ikke selv den store Hifi nørd mest af den grund at jeg ikke råd. Har dog fået fat i et Z5500 5.1 505W( 5 x 60 mellemtone/diskant + 1 x 186w subwoofer) anlæg til computeren da jeg spiller en del. Z5500 er nu også ganske udemærket, men skal det spille en fest op i et 150m2 lokale så får det problemer.

Men som jeg nævnte før så har jeg på ingen måde råd til store dyre højtalere. Så jeg håber på at kunne leje nogen?

Som sagt så er det en 150m2 garage, så de største festhøjtalere skal der ikke bruges, for ørene skal ikke ødelægges. Jeg vil dog gerne have en stor subwoofer da jeg høre meget techno og de dybe bass toner er ikke så hårde ved ørene som de højere diskant.

budgettet er ikke stort og det hedder max 500-1000kr for det hele. er det overhovedet muligt? Som sagt vil en subwoofer på 4-500W være fedt! men der skal jo også mellemtone/diskant højtalere til samt en forstærker som skal kunne kobles til en computer. Er der ellers andet som man skal bruge. Som sagt så har jeg ikke andet end kilden til musiken hvilket er en computer med netværk.

Det hele skal kunne hentes i Frederikshavn og skal kun lejes 1 dag.

nogen forslag til mit ønske? og kan det lade sig gøre? 

På forhån tak:)

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 02:55 | IP-adresse registreret  

Jeg vil foreslå du tager kontakt til et mobildisko i nærheden, spørg evt inde på djz.dk der er måske nogen der kender et mobildisko i frederikshavn.

Jeg tror du skal lidt længere sydpå hvis du skal leje hos et "rigtigt" udlejningsfirma.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

phoeniks
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

prøv her

http://www.nrrental.dk/

musik skal ses live - film skal høres i hjemmebioen
Til top Vis phoeniks's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af phoeniks

Arsukfjorden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juni 2008
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Okay, men det var nu hellere ikke til det helt store diskotek sjov. Vi skulel jo bare være 10-20 venner i garagen.

Jeg vil prøve at kigge lidt rundt omkring på nettet, men er selvfølgelig stadig åben for forslag:)

slyd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 22 Juni 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Prøv at ringe til Power Supply i Danmarksgade Frederikshavn, Niels kan sikkert hjælpe dig.
Til top Vis slyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slyd

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes