| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens...
Er helt ny bruger på siden men jeg har siddet og læst en del men kan ikke rigtigt finde det jeg lige mangler.
Jeg har lige investeret i en Sony STR DG710 forstærker
Channel Power Rating : 6.1 Channel Power Rating: 105W x 6 Amp Power (8 ohms, THD 1.0%)
Jeg står nu og vil gerne købe et par fronthøjtalere som gerne skulle fungere både til stereolyd men også til surround senere hen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke jeg skal kigge på da jeg ikke ved det helt store om emnet.
Jeg søger nogle der selvfølgeligt spiller klart og godt også selvom man skruer en del op for lyden. Jeg foretrækker nemlig en god sang af og til for fulde hammer eller en god film med gode lydeffekter. Jeg har kigget lidt på DALI Concept 10 men er min forstærker nu også i stand til at trække dem???
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/dal i_concept_10_hoejttaler_kirsebaer.htm
Forslag til alternative højtalere vil jeg selvfølgelig gerne høre:)
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt.
(Det skal lige nævnes at mht. størrelse af rum højtalerne skal kunne dække er svært at beskrive da jeg stadig er hjemmeboende men jeg flytter snart i lejlighed hvor højtalerne også skal kunne benyttes) __________________ //Abech
|