| Sendt: 10 Juli 2008 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Vil starte med at sige at jeg er rimelig ny herinde, men jeg har kigget mig lidt omkring og kan se at i har vildt godt styr p� det herinde. Selv er jeg slet ikke inde i alle de fagudtryk som i bruger, s� jeg v�lger lidt at ligge min tillid hos jer til valg af h�jtalere. For det er nemlig min erinde herinde, jeg er p� udgik efter et par h�jtalere.
H�jtalerne skal bruges til musikafspilning af en computer og lyd til et tv .. derudover ville det v�re rart, hvis man forholdsvis nemt kan tilslutte en "iPod" uden at t�nde computeren. Derudover skal de v�re forholdsvis kompakte, DA jeg bor p� et v�relse der er 13 kvm - pr�cis. Jeg ville helst have hvis de kunne h�nge p� v�ggen, s� de ikke tog bordplads/guldplads - da det er begr�nset hvor meget plads der er her :-) Lydkvaliteren skal v�re god - obviously! .. eller rettere sagt s� god som man nu kan f� det for 5000 kr. Mit budget er lavt, iforhold til jeres monsterudstyr .. meen, kan desv�rre ikke g�re noget, hehe. Anyway, de 5000kr skal holde til h�jtalere og en forst�rker .. jeg ved ikke hvordan jeg skal priotere pengene, s� hvad ville i foresl�? Hvis i mener det er fuldst�ndig umuligt at f� lyd for det budget, s� m� i gerne foresl� det til en smule flere penge. Derudover vil jeg s�tte STOR pris p�, hvis i argumentere for jeres eventuelle valg - s� jeg eventuelt kunne f� lidt indblik i denne her verden.
P� forh�nd tak! Creazil!
P.S. n�r det kommer til k�b af brugt eller nyt, s� vil jeg gerne vide hvad jeg skal kigge efter, hvis i foresl�r brugt .. s� jeg ikke bliver snydt n�r jeg g�r p� indk�b. Det skal også lige siges at jeg kiggede p�å emnet, "Nybegynder" (oprettet inde for de sidste dage) .. men jeg blev KUN forvirret.
|