| Forfatter |
|
kennethe Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære alle
Er netop blevet tilbudt et sæt DM603 S3 for 6.000,-
De er helt nye og stadig i original indpakning. Har aldrig været pakket ud, sat til eller noget som helst...
Er det et godt køb ?
Håber på et par hurtige svar :o)
/Kenneth
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
|
Kære alle
Er netop blevet tilbudt et sæt DM603 S3 for 6.000,-
De er helt nye og stadig i original indpakning. Har aldrig været pakket ud, sat til eller noget som helst...
Er det et godt køb ?
Håber på et par hurtige svar :o)
/Kenneth
|
|
|
Hej Kenneth
jeg kan ikke huske prisen på dem, så om det er godt køb pengemessigt, skal jeg ikke kunne fortælle dig, men de lyder i alle tilfælde ikke helt tosset. Det er ikke så længe siden at jeg hørte nogle hos en kammerat og blev overrasket. Ang. prisen, så prøv at se på hifi klubbens hjemmeside, det plejer at være dem som fører B&W
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
|
Hej Kenneth
jeg kan ikke huske prisen på dem, så om det er godt køb pengemessigt, skal jeg ikke kunne fortælle dig, men de lyder i alle tilfælde ikke helt tosset. Det er ikke så længe siden at jeg hørte nogle hos en kammerat og blev overrasket. Ang. prisen, så prøv at se på hifi klubbens hjemmeside, det plejer at være dem som fører B&W
|
|
|
De stod til 3.500,- stykket. Men de er forlængst udgået og erstattet af den nye 600 serie. 
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
rattanhuset skrev:
|
Hej Kenneth
|
|
|
De stod til 3.500,- stykket. Men de er forlængst udgået og erstattet af den nye 600 serie. 
|
|
|
ok. Jamen så har du da sparet en "tusse" hvis du køber dem, som sagt lyder de ikke helt tossede.
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
ok. Jamen så har du da sparet en "tusse" hvis du køber dem, som sagt lyder de ikke helt tossede. |
|
|
Tjo det er rigtigt nok, men omvendt har de jo nogen år på bagen, selvom de ikke har spillet og bare har ligget i kasserne...? Betyder det noget...? (Ved godt der ikke er sidste salgsdato på men alligevel)
Tænker på oliedæmpning i diskanterne der stivner eller lign.
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke det er nok kun at skære en tusse af prisen...
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ved jer, men er bare vild med "the look, feel and sound" på 603'eren... 
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
|
Det ved jer, men er bare vild med "the look, feel and sound" på 603'eren...  |
|
|
Så er det jo et godt køb for dig... Kan prisen presses lidt?
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
|
|
|
Kan næsten høre at jeg skal prøve... Hehe... Glemte lige at fortælle at det er hos en forhandler og der er garanti og det hele. Har det noget betydning (Prismæssigt)
Betyder det noget at det er en ny "gammel" højtaler, rent mekanisk. Tænker her på enheder der måske ældes selvom de stadig ligger i "æsken".
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
Anda8000 skrev:
|
|
|
Kan næsten høre at jeg skal prøve... Hehe... Glemte lige at fortælle at det er hos en forhandler og der er garanti og det hele. Har det noget betydning (Prismæssigt)
Betyder det noget at det er en ny "gammel" højtaler, rent mekanisk. Tænker her på enheder der måske ældes selvom de stadig ligger i "æsken". |
|
|
Tror den skal være noget ældre, for at det har nogen betydning... Men jeg vil tro at de trænger til at 'røre' sig lidt!
|
| Til top |
|
| |
BowieCool Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener, at hifiklubben solgte de sidste ud til 5.000 kr pr sæt. Har selv denne højtaler, som jeg er meget glad for....
__________________ BenQ W5000
Lissau White Flex 120"
M&K 750 system 7.1
Panasonic BD35
Supra-Cables
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
BowieCool skrev:
| Jeg mener, at hifiklubben solgte de sidste ud til 5.000 kr pr sæt. Har selv denne højtaler, som jeg er meget glad for.... |
|
|
Hmm... Ja man vil jo helst ikke snydes... 
Er selv helt vild med denne højtaler og vil sådan set også gerne gi' 6K for et sæt, men hvis andre kun har givet 5K pga. "udsalg", så svier det jo lidt bagi. 
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
BowieCool skrev:
| Jeg mener, at hifiklubben solgte de sidste ud til 5.000 kr pr sæt. Har selv denne højtaler, som jeg er meget glad for.... |
|
|
Hmm... Ja man vil jo helst ikke snydes... 
Er selv helt vild med denne højtaler og vil sådan set også gerne gi' 6K for et sæt, men hvis andre kun har givet 5K pga. "udsalg", så svier det jo lidt bagi.  |
|
|
Sådan vil det altid være - der er altid nogen der har fået en vare billigere. Hvis nu ikke du kan få dem presset ned på 5.000... Vil du så ikke have dem alligevel, bare fordi du ved at andre har fået dem endnu billigere?
Jeg vil også altid gerne have rabat, men inden har jeg gjort op med mig selv hvad jeg føler at jeg vil betale for en vare, og ikke at jeg altså bare skal have x-antal kroner i rabat, for ellers gider jeg ikke købe.
Prøv at presse prisen, men afgør med dig selv inden hvilken pris du er villig til at betale. Umiddelbart ville jeg mene at et "kompromis" skulle være muligt - bare fordi Hifi-Klubben solgte ud til sidst kan man ikke forvente at "det er altså bare prisen", for de ville jo bare af med dem (lagerplads og administration). Tilbud kommer og går - det er den "aktuelle" pris der må tages udgangspunkt i.
Jeg synes at det gamle design er kønnere end det nye, men en eller andet forskel i lyden skal der nok være - det er bare ikke sikkert at du synes om den 
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Sådan vil det altid være - der er altid nogen der har fået en vare billigere. Hvis nu ikke du kan få dem presset ned på 5.000... Vil du så ikke have dem alligevel, bare fordi du ved at andre har fået dem endnu billigere?
|
|
|
Selvfølgelig vil jeg have dem! Vi snakker om et helt nyt sæt Bowers & Wilkins DM603 S3 !!! 
Jeg er bare i gang med at høre andres mening om købet... Dummer jeg mig, eller er det et godt køb osv. That's all... Som jeg forstår det, er dette forum jo bla. netop til at spørge andre til råds og høre deres mening om produkter og deres pris.
Jeg ville mig selv i søvn i mange uger, hvis jeg efter købet fandt ud af at alle andre f.eks. kun havde givet 3K for deres sæt. Derfor denne post... See what i mean ?
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
Wymax skrev:
| Sådan vil det altid være - der er altid nogen der har fået en vare billigere. Hvis nu ikke du kan få dem presset ned på 5.000... Vil du så ikke have dem alligevel, bare fordi du ved at andre har fået dem endnu billigere? |
|
|
Selvfølgelig vil jeg have dem! Vi snakker om et helt nyt sæt Bowers & Wilkins DM603 S3 !!! 
Jeg er bare i gang med at høre andres mening om købet... Dummer jeg mig, eller er det et godt køb osv. That's all... Som jeg forstår det, er dette forum jo bla. netop til at spørge andre til råds og høre deres mening om produkter og deres pris. |
|
|
Godt ord igen Det var ikke ment så hårdt som du åbenbart har opfattet det, jeg ville bare have dig til at tænke lidt mere over hvad du vil end over hvad andre har givet for dem Jeg beklager hvis ordene var til den hårde side.
kennethe skrev:
[Jeg ville mig selv i søvn i mange uger, hvis jeg efter købet fandt ud af at alle andre f.eks. kun havde givet 3K for deres sæt. Derfor denne post... See what i mean ? |
|
|
Jeg har været der... Mange gange... Og jeg besøger stadig det sted engang imellem... Det nytter bare ikke at tænke på den måde, for det vil ske, med mindre man er den type der kun køber fordi det er hustlet til billigere end billigt, ikke fordi det er noget man gerne vil have - og så mister man i stedet oplevelser, hvilket jeg anser for at være endnu dyrere.
Det lyder godt at du fortsat stoler på dig selv og din smag - så er det bare et spørgsmål om hvilken pris de kommer i hus til 
Min mening om højttalerne: Jeg har ikke hørt dem, men de andre B&W jeg har hørt har i mine ører været fornuftige. Det er kun dig der kan afgøre om du synes om dem rent lydmæssigt - på det optiske plan er det nemmere at beslutte sig. Jeg synes ikke at du åbenlyst dummer dig!
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har set et sæt 604s3 så langt ned som 3500 på dba, så synes jeg ikke det er en særligt god pris. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
|
jeg har set et sæt 604s3 så langt ned som 3500 på dba, så synes jeg ikke det er en særligt god pris.
|
|
|
Alt for billigt, solgte mit sæt B&W DM604 S3 i mint condition sidste år for 6500 DKK.
Nogen må have været desperat.
|
| Til top |
|
| |
kennethe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Jeg synes ikke at du åbenlyst dummer dig!
|
|
|
Takker Det håber jeg heller ikke...
Jeg har også set dem helt ned til 3000,- på DBA 
Men her taler vi om helt nye, uudpakkede højtalere, hos en forhandler med garanti und alles... Jeg ved man også betaler for glæden ved at få kasserne hjem, åbne kasserne og udpakke et helt nyt produkt. Derudover er man sikker på stand, tilbehør mm. samt ingen børnefingre i diskanterne osv. Billeder afslører jo ikke alt.
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethe skrev:
Wymax skrev:
Jeg synes ikke at du åbenlyst dummer dig!
|
|
|
Takker Det håber jeg heller ikke...
Jeg har også set dem helt ned til 3000,- på DBA 
Men her taler vi om helt nye, uudpakkede højtalere, hos en forhandler med garanti und alles... Jeg ved man også betaler for glæden ved at få kasserne hjem, åbne kasserne og udpakke et helt nyt produkt. Derudover er man sikker på stand, tilbehør mm. samt ingen børnefingre i diskanterne osv. Billeder afslører jo ikke alt.
|
|
|
 KØB, KØB, KØB!
|
| Til top |
|
| |