| Sendt: 26 August 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..
Jeg er i den situation, at jeg netop skal til at flytte, desværre er det en meget lille lejlighed, at mine gamle Cerwin vega v15-f er for store, så af hensyn til pladsen i lejligheden og naboerne har jeg valgt at sælge dem.
Jeg står så i den situation jeg skal have nogen ny højtalere. Imidlertid er jeg vokset lidt fra cerwin vega - self er det fed bas og høj musik, men kvalitetsmæssigt synes jeg ikke de er så imponerende mere.
Jeg vil derfor gerne have nogen højtalere, som levere kvalitets lyd, men også kan spille sådan "ok" højt samtidigt med.
Min musik smag er meget blandet (fra dansk pop til hardstyle), så det skal være en all round højtaler, som også kan levere lidt høj musik!
Har i forvejen en NAD C352 forstærker, som skal bruges sammen med de ny højtalere!
Jeg vil gerne købe brugte højtalere (synes man får mere for pengene), har et budget fra 2000-5000,- men ville helst ligge på en 3000 for et sæt brugte, men får man mere ved at give det sidste så vil jeg godt det.
Så mit spørgsmål er nu, hvilke skal jeg gå efter? Har kigget på forskellige mærker, som dali, Jamo, JBL, B&W, men der er jo 100 forskellige og min viden om hver model er meget begrænset.
|