Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
Sendt: 07 September 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
deco66 skrev:
Spiller de godt?
har ikke hørt Excite, men Audience serien, og de små kasser fra Audience serien gør det rigtig godt. der er en dynaudio forhandler i kolding hvis du bor på de kanter - så kan du få dig et lyt.
Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
Sendt: 07 September 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
Jeg har haft lejlighed til at høre et par numre på et sæt excite X12 hos en forhandler i Esbjerg. Det skal dog siges at de næsten lige var blevet pakket ud, og kun havde spillet et par timer. Der kommer meget lyd af de meget små kasser, og bassen var overraskende dyb og detaljeret. De er ret homogene, og sammenhængen mellem top og bund god. På et enkelt nummer kom de dog til at lyde lidt stresset, hvor musikken blev mere kompleks. Men det kan sagtens skyldes at de ikke var tilspillet endnu. Normalt skal Dynaudio have en del timer inden de for alvor åbner op. Jeg var positivt overrasket.
Når man tager størrelsen af dit lytterum i betragtning, så tror jeg X12 er en fin højttaler.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum