Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nautilus Efterligning (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 13 November 2008 kl. 02:19 | IP-adresse registreret  

Tjek denne Nautilus efterligning

http://audioonline.free.fr/elipson/elipson_tradition_3230.ht m

ser da spændende ud. se den vedlagte test dog på fransk, lidt længe siden jeg har haft det på gym.

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 13 November 2008 kl. 05:43 | IP-adresse registreret  

Jeg ved snart ikke.. En dårlig efterligning, måske.

Den er langt fra lige så elegant som "originalen", går ikke lige så dybt og enhederne ser mig en anelse tvivlsomme ud, selvom de selvfølgelig ikke altid kan bedømmes på udseendet.

Men jeg synes ikke at kunne se en pris på den?


__________________
Mvh. Henrik Nygaard
Til top Vis Nygaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nygaard
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 13 November 2008 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Efterligning ?. nu var B&W nok ikke de første der fremstillede runde mellemtone kabinetter, eller brugte 2 stk 8" basser.
Så man kan vel også kalde B&W for en kopi.
Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2172
Sendt: 13 November 2008 kl. 07:55 | IP-adresse registreret  

http://www.elipson.com/fiche_produit_en.php?id_ligne=2&i d_prod=4

Minder da utrolig meget om highfidelitys jubilæumsmodel i samarbejde med DAT.

mvh M
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 13 November 2008 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Gammel tråd med b&w efterligninger - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50745

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1177
Sendt: 13 November 2008 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

Kan kun give André ret  Så skulle nautilus'en jo være en efterligning af den her grimme gamle spilledåse :)

http://home20.inet.tele.dk/familienpoulsen/billeder/audio/on ken_focal.jpg

/henrik



__________________
Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
Til top Vis HenrikW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenrikW
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes