| Sendt: 13 November 2008 kl. 05:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved snart ikke.. En dårlig efterligning, måske.
Den er langt fra lige så elegant som "originalen", går ikke lige så dybt og enhederne ser mig en anelse tvivlsomme ud, selvom de selvfølgelig ikke altid kan bedømmes på udseendet.
Men jeg synes ikke at kunne se en pris på den?
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|