| Sendt: 15 November 2008 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Folks Mine basenheder i Snell Type E er mere eller mindre pulveriserede i ophænget. Jeg har altid været meget glad for disse højtalere og ville derfor gerne have disse basehneder udskiftet. Kan det i det hele taget lade sig gøre. Det er jo en gammel dreng efterhånden. Har nogen her på forumet erfaringer med dette? Håber på en masse svar  Hilsen Per
|