Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 05:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Gulvhøjtaler til Thule (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
terp2004
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 283
Sendt: 15 November 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Hej hifier

Jeg har et Thule-anlæg (IA60B forstærker + CD150B cd-afspiller, begge de gamle modeller med guldknapper, koblet med et balanceret kabel ), som jeg gerne vil købe nogle gulvhøjtalere til. Derfor vil jeg høre, hvilke erfaringer I har med gulvhøjtalere til sådan et Thule-anlæg, og om der er nogle bestemte højtalere, I kan anbefale til netop mit anlæg? Jeg bor i København, så det må godt være fra butikker i KBH, så jeg kan slæbe dem hjem og høre dem, men det er ikke et krav.

Bedste hilsener
Morten
Til top Vis terp2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af terp2004
 
Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 15 November 2008 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Kig efter et sæt brugte Avance Signature 8 MK0-III. De spiller perfekt med din IA60B. Bør kunne handles omkring 5K +/-
Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112
 
sunaudio
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Sun Audio, Aalborg

Bruger siden: 18 Marts 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 334
Sendt: 15 November 2008 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Hvis du skal have lidt liv og musikalitet i dit Thulegrej, bør du prøve et par Audonote K hos audioconsult, et par Epos hos tekni-fi eller et par KEF Q hos KT drengene på Vesterbrogade.

Glem SA og Audiovector på dit Thule, det bliver alt for sterilt

 



__________________
" Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
Til top Vis sunaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunaudio Besøg sunaudio's Websted
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 16 November 2008 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

terp2004 skrev:
Hej hifier

Jeg har et Thule-anlæg (IA60B forstærker + CD150B cd-afspiller, begge de gamle modeller med guldknapper, koblet med et balanceret kabel ), som jeg gerne vil købe nogle gulvhøjtalere til. Derfor vil jeg høre, hvilke erfaringer I har med gulvhøjtalere til sådan et Thule-anlæg, og om der er nogle bestemte højtalere, I kan anbefale til netop mit anlæg? Jeg bor i København, så det må godt være fra butikker i KBH, så jeg kan slæbe dem hjem og høre dem, men det er ikke et krav.

Bedste hilsener
Morten

Dav,

jeg har haft boget forskelligt Thulegrej og hos mig spillede det allerbedst sammen med Vienna højttalere.

Til din forstærker kunne det f.eks. være sådan en som denne her, Vienna Bach Grand



__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
terp2004
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 283
Sendt: 16 November 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Tak for alle de hurtige svar! Jeg vil se nærmere på modellerne, men kom endelig med flere forslag.
Til top Vis terp2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af terp2004
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes