Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: GoodHifi.com (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 16 November 2008 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen, der har erfaringer med GoodHifi.com, på godt og ondt? Jeg hører meget gerne fra jer.

M.v.h. Loudspeaker

PS. HER er der et link.

Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 16 November 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Slet ikk' nogen der kender til dem.
Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
Gela
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 230
Sendt: 16 November 2008 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg skal selv have bestilt nogle kantophæng der.

Han har handler også via ebay og har gode ratings der.

 

Mvh-

Til top Vis Gela's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gela
 
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 16 November 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Tak for det.

Jeg syntes også selv, at det ser ud til at være et ok sted at handle, jeg ville bare lige høre jeres meninger.

M.v.h. Loudspeaker

Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
Siankovic
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 December 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 422
Sendt: 16 November 2008 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har har brugt ham en enkelt gang til et par jbl skumringe. Hans ringe var af en noget højere densitet end de oprindelige og dem jeg købte tidligere hos en amerikansk forhandler, men det er ikke noget problem - de (har kun købt JBL) er bare tykkere og mørkere end de originale, og er langt mindre elastiske end de billige kinesiske lavdensitets lysegrå skumringe jeg er stødt på nogle steder.

En forumsøgning på Goodhifi giver dig 6 tråde i øvrigt
Til top Vis Siankovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Siankovic
 
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 17 November 2008 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Så du syntes, varene er ok?

Betyder det noget, at kanterne er lidt tykkere?

M.v.h. Loudspeaker

Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 18 November 2008 kl. 01:31 | IP-adresse registreret  

Måske en god ide at bruge PayPal når du køber hos dem  http://www.audioasylum.com/forums/shady/messages/4211.html
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Dit link virker ikke.
Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Virker fint her, men ellers kig her http://up-it.dk/dl/oad/
Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Det kan jo være 1 ud af 100 gange, det sker, men jeg vil stadig gerne høre, om der er andre, der har handlet ved dem?

Jeg sidder og mailer lidt frem, og tilbage med dem, fordi jeg skal bestille ringe, så jeg regner med, at jeg får ringene i næste uge, eller ugen efter.

Mv.h. Loudspeaker

Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes